Die ruimte zit er overigens gewoon hoor, dus zelfs zonder opbergpakket kan er een wisselaar in, je moet alleen even zo'n klepje maken wat er iets handiger af gaat.MINIJCW schreef:opbergpakket is niet meer dan een extra ruimte boven je dashboardkastje, waar je de cd-wisselaar kan plaatsen
Ik wil een R56 S PW
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht

- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Dat begrijp ik, maar je hebt er geen reet aanCooperS-lightningblue schreef:Die ruimte zit er overigens gewoon hoor, dus zelfs zonder opbergpakket kan er een wisselaar in, je moet alleen even zo'n klepje maken wat er iets handiger af gaat.MINIJCW schreef:opbergpakket is niet meer dan een extra ruimte boven je dashboardkastje, waar je de cd-wisselaar kan plaatsen

R56 Still fun but easier to live with
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht

Handiger was geweest als ze deze ruimte bij het dashboardkastje hadden toegevoegd, dan was die gewoon 3 keer zo groot als nu...
Nou ja, als je iets wilt wegwerken en er toch vrij "eenvoudig" bij wilt kunnen komen is het een ideale plek. Ik kan me uit m'n vorige MINI niet herinneren dat er zo'n enorme ruimte zat.MINIJCW schreef:Dat begrijp ik, maar je hebt er geen reet aanCooperS-lightningblue schreef:Die ruimte zit er overigens gewoon hoor, dus zelfs zonder opbergpakket kan er een wisselaar in, je moet alleen even zo'n klepje maken wat er iets handiger af gaat.MINIJCW schreef:opbergpakket is niet meer dan een extra ruimte boven je dashboardkastje, waar je de cd-wisselaar kan plaatsen

Handiger was geweest als ze deze ruimte bij het dashboardkastje hadden toegevoegd, dan was die gewoon 3 keer zo groot als nu...

Onze sponsors