Ik wil een R56 S PW

CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 apr 2007, 20:48

MINIJCW schreef:opbergpakket is niet meer dan een extra ruimte boven je dashboardkastje, waar je de cd-wisselaar kan plaatsen
Die ruimte zit er overigens gewoon hoor, dus zelfs zonder opbergpakket kan er een wisselaar in, je moet alleen even zo'n klepje maken wat er iets handiger af gaat.
Afbeelding
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 apr 2007, 20:57

Sid schreef:door wie ben je geholpen? jesse of lars?
ben blij dat ik em een week eerder heb besteld, krijg hem dikke maand eerder :mrgreen:
Jesse en Neeltje. Tja, ik kan hem misschien wel eerder krijgen maar ben 6 weken op vakantie, ook prettig hoor :wink:
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 apr 2007, 21:16

neeltje? is dat die knapperd van bmw? :roll:
kaya
Mod virus alert!
Mod virus alert!

07 apr 2007, 21:17

Sid schreef:neeltje? is dat die knapperd van bmw? :roll:
Ja ze zat eerst bij Mini Amsterdam.
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 apr 2007, 10:22

CooperS-lightningblue schreef:
MINIJCW schreef:opbergpakket is niet meer dan een extra ruimte boven je dashboardkastje, waar je de cd-wisselaar kan plaatsen
Die ruimte zit er overigens gewoon hoor, dus zelfs zonder opbergpakket kan er een wisselaar in, je moet alleen even zo'n klepje maken wat er iets handiger af gaat.
Dat begrijp ik, maar je hebt er geen reet aan
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 apr 2007, 11:22

MINIJCW schreef:
CooperS-lightningblue schreef:
Dat begrijp ik, maar je hebt er geen reet aan
Nou ja, als je iets wilt wegwerken en er toch vrij "eenvoudig" bij wilt kunnen komen is het een ideale plek. Ik kan me uit m'n vorige MINI niet herinneren dat er zo'n enorme ruimte zat. :shock:

Handiger was geweest als ze deze ruimte bij het dashboardkastje hadden toegevoegd, dan was die gewoon 3 keer zo groot als nu...
Afbeelding

Terug naar “MINI-talk”