Het zij haar gegundwerner schreef:erg leuk, ben stiekem toch een beetje jaloers
NewMINIclub aanwezig bij internationale perspresentatie R56
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

- new mini
- Volledig MINI minded!

Bericht
Welkom thuis Yvon.
Het is tot nu toe al een geweldig verslag in het kort wat je allemaal hebt beleefd
En ook ik ben benieuwd wat de rest van je verslag nog in peto heeft en je filmpje niet te vergeten
Ook wij zijn jaroers op je
We wachten op de rest van alles
Het is tot nu toe al een geweldig verslag in het kort wat je allemaal hebt beleefd
En ook ik ben benieuwd wat de rest van je verslag nog in peto heeft en je filmpje niet te vergeten
Ook wij zijn jaroers op je
We wachten op de rest van alles
- Ries
- Volledig MINI minded!

Bericht
Errug leuk verhaal, ben benieuwd naar het vervolg en zeker de pictures/movies.
Heb je de mijn cooper al gezien?
Ik weet niet hoe je kan achterhalen wanneer de productie is..... maar aangezien hij eind volgende maand in NL zou zijn kan het niet lang meer duren.
Heb je de mijn cooper al gezien?
Ik weet niet hoe je kan achterhalen wanneer de productie is..... maar aangezien hij eind volgende maand in NL zou zijn kan het niet lang meer duren.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Wauw wat een leuke ervaring.
Je zult inderdaad wel wat slaap bij moeten tanken.
Lekker bijkomen ennuh kom dan maar op reporter. Dit wordt smullen.
Lekker bijkomen ennuh kom dan maar op reporter. Dit wordt smullen.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nou de mening van de ECHTE MINI-kenster nog! Ben benieuwd!
Dat klinkt erg positief allemaal! I like it!autozine.nl schreef:Uiterlijk mogen de verschillen klein zijn, onderhuids is de verbetering enorm, zodat MINI met recht spreekt van een compleet nieuwe auto.
Nou de mening van de ECHTE MINI-kenster nog! Ben benieuwd!

- turbootje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Wow Sleefje, way to go girl!! Gaaf hoor zo'n reisje... leuk verslag ook.
Uiteraard kan ik bijna niet wachten, tot ik jouw indrukken over de R56 hoor!!! Ik zit aan de buis (computer) gekluisterd!
Uiteraard kan ik bijna niet wachten, tot ik jouw indrukken over de R56 hoor!!! Ik zit aan de buis (computer) gekluisterd!
Die productiedatum kan je dealer zo zien hoor! De mijne wordt week 44 geproduceerd en komt week 48 in Antwerpen aan..ben erg benieuwd wanneer die van jou komt!Ries schreef:Ik weet niet hoe je kan achterhalen wanneer de productie is..... maar aangezien hij eind volgende maand in NL zou zijn kan het niet lang meer duren.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!

Bericht
inderdaad "way to go girl!"
Bij deze benoemd tot "manager public relations newMINIclub" met ieders goedkeuren, naar ik meen.
Prachtig ook dat je de naam van de club op deze wijze GROTE bekendheid hebt gegeven. Zie de verslagen van alle autobladen tegemoet zoals velen met mij denk ik.
Bij deze benoemd tot "manager public relations newMINIclub" met ieders goedkeuren, naar ik meen.
Prachtig ook dat je de naam van de club op deze wijze GROTE bekendheid hebt gegeven. Zie de verslagen van alle autobladen tegemoet zoals velen met mij denk ik.
Onze sponsors