Woensdag is de grote dag!!!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
die foto's komen helemaal goed mensen, en we zien elkaar natuurlijk de 18, kan ik eens een paar gezichten bij de namen zien!!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
florisvandam schreef:die foto's komen helemaal goed mensen, en we zien elkaar natuurlijk de 18, kan ik eens een paar gezichten bij de namen zien!!!

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Ben benieuwd naar je
Thanks en veel plezier vandaag met je MINI. Het weer is alleen niet zo goedflorisvandam schreef:nou dames en heren het uur der waarheid is nabij, over een half uur gaan we mijn nieuwe MINI halen, hoi hoi hoi.
Zal jullie binnenkort verassen met mooie foto's van mijn nieuwe bolide.
En Maaij, van harte gefeliciteerd met je birthday he

Ben benieuwd naar je

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zo dames en heren ik zet net de auto op de dam en ben helemaal van mijn aprepo, wat een super auto.
En vooral als het donker wordt wat een kleurenspectakel in de auto, roze, orange, blauw heb alle kleuren van de regenboog voorbij zien komen!!!!
Op de foto's zullen jullie nog even moeten wachten, ga van het weekend even aan de slag en een mooie plek voor de fotoshot zoeken.
Dit was een van de gelukigste dagen van mijn leven, voelde me vanochtend echt een klein kind wat een kado mocht openmaken, het gevoel is onbeschrijfbaar.
Heb nu al reuze zin om 18 maart met z'n allen achter elkaar door de omgeving van Bergen op Zoom te rijden.
groetjes,
Floris
En vooral als het donker wordt wat een kleurenspectakel in de auto, roze, orange, blauw heb alle kleuren van de regenboog voorbij zien komen!!!!
Op de foto's zullen jullie nog even moeten wachten, ga van het weekend even aan de slag en een mooie plek voor de fotoshot zoeken.
Dit was een van de gelukigste dagen van mijn leven, voelde me vanochtend echt een klein kind wat een kado mocht openmaken, het gevoel is onbeschrijfbaar.
Heb nu al reuze zin om 18 maart met z'n allen achter elkaar door de omgeving van Bergen op Zoom te rijden.
groetjes,
Floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
sorry Blont neem wel weer een extra taartje voor je me de 18de is dat goed!!!!
Onze sponsors