Duitse R56 accessoires folder, iemand??
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Zal ik doen als ik thuis ben.
Nog meer mensen interesse? Aan de prijs kan dan zeker omlaag
De JCW kit zal nog wel een tijdje duren ben ik bang. Deze kan je altijd nog achteraf monteren
Ik heb de foto's van Hein gezien (ook H&R) en dat zag er erg goed uit.
Nog meer mensen interesse? Aan de prijs kan dan zeker omlaag

De JCW kit zal nog wel een tijdje duren ben ik bang. Deze kan je altijd nog achteraf monteren

Ik heb de foto's van Hein gezien (ook H&R) en dat zag er erg goed uit.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, maar die 200-300 euro dan zitten ze er nog niet onder, nog niet uitgelijnd. Ik schat dat ze daar zo 4 uur mee bezig zijn, per auto. Dus daar gaat op z'n minst hetzelfde bedrag aan arbeid inzitten...

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vraag dan wat de prijs is voor de veren incl. montage, uitlijnen, de hele zooi voor 2 setjes én voor 3 setjes.

- Gebo
- Mod virus alert!
Bericht
Ik twijfel nog enorm of ik het wel of niet zal doen.....
Natuurlijk is het veeeeel mooier, maar voordat ik bij mij de wijk uit ben, ben ik 9 drempels verder. Bij een aantal drempels moet ik er echt nog minder dan stapvoets over, anders raak ik nu al de grond met lip vooronder.(had ik met m'n cooper met sportplusonderstel geen last van.
)
Nog maar eens goed over nadenken, voordat ik straks buiten de wijk moet parkeren..

Natuurlijk is het veeeeel mooier, maar voordat ik bij mij de wijk uit ben, ben ik 9 drempels verder. Bij een aantal drempels moet ik er echt nog minder dan stapvoets over, anders raak ik nu al de grond met lip vooronder.(had ik met m'n cooper met sportplusonderstel geen last van.

Nog maar eens goed over nadenken, voordat ik straks buiten de wijk moet parkeren..

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is apart inderdaad. Ik heb gelukkig weinig last van drempels en rustig eroverheen doe ik nu ook...

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja he?! Ik zei het ook al, maar kon het me niet helemaal meer terug in m'n hoofd halen hoe het was bij m'n oude. Het ligt dus niet aan mij 

- èrcé
- Be Mini
Bericht
hehe, idd, dat viel me ook al op, die lip is gigantisch, maar van zacht materiaal gemaakt en volgens mij HEEL makkelijk te verwijderen.
Overigens hoeft 'ie bij mij aan de voorkant maar iets van 2 centimeter omlaag, maar achter kan ie wel 4 centimeter naar beneden.
Overigens hoeft 'ie bij mij aan de voorkant maar iets van 2 centimeter omlaag, maar achter kan ie wel 4 centimeter naar beneden.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar hij komt er wel onderuit!Maaij schreef:Bij een JCW aerokit valt het helemaal niet op
Ik ben er onderhand wel aan gewend. Lipje gaat er niet kapot van.
Lijkt (geluid wat je hoort) veel erger dan dat het is

Onze sponsors