Kan het (nu al waarderen

Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 feb 2007, 09:06

Ik heb er nog geen meter in gereden in de R56. Moeten we maar eens verandering in brengen :)

Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je een R56 treft die er niet zoveel zin in heeft.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 feb 2007, 12:55

Ik heb ook nog niet in een R56 gereden, maar alle bezwaren die ik in eerste instantie tegen het vernieuwde uiterlijk had, daar ben ik alweer van genezen. Ik ben inmiddels aan de R56 gewend en zou er graag één hebben. Je moet de R56 gewoon zien als een nieuw model en niet als een heruitgevonden R53. Verlagingssetje vind ik bij de R56 wel een must, omdat hij me van zichzelf toch wat te hoog staat. De R53 staat daarentegen met chilipakket (sportonderstel) wel op een mooie hoogte.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
ron
One wheel wonder
One wheel wonder

Re: Kan het (NOG) niet echt waarderen!!!

24 feb 2007, 09:45

robindonne schreef:Dit achteruitrij-probleem is in de rit van 15 minuten 4 keer voorgekomen en ook nu dus weer een retegroot minpunt!
Ben sinds januari in het bezit van R56 Cooper S en heb er nu 4000 km opstaan. Van je lijst met ´mindere´ punten is dit er wel één die ik herken. Het eerste half uur heb ik hier ook absoluut mee zitten te kl%ten. Maar dit went snel en is daarna niet meer voorgekomen. Kwestie van even gevoel bij de wagen krijgen net als de bediening van de richtingaanwijzer en ruitenwissers.

.. tot slot.. de MCS is súúper!! :D

Terug naar “MINI-talk”