R56 meningen

Robbee
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

07 mar 2007, 11:23

Dat kan ik beamen, ook in de R56 gaat de CC eraf als je de koppeling intrapt.

Grtz,
Rob
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 mar 2007, 12:02

Nog nooit van gehoord. Alleen als je remt stopt het, maar hij staat nog wel aan. Of via de knopjes op het stuur. Nooit alleen met de koppeling.
Probeer het maar eens zou ik zeggen. Dan weet je het meteen. Heb je je wel eens afgevraagd waarom je heel zachtjes een klik in je koppelingspedaal voelt (iig R53) dat is de schakelaar van de CC die je bedient.

gr,

pp
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 mar 2007, 13:53

ben het ook met MellowYellow eens, af toe duurt het even voordat hij op toeren komt vooral van z'n twee naar z'n 3.
Maar voor de rest is het een super bakkie, heb geen ervaring met de R53 maar die zal ook wel super gereden hebben op z'n eigen manier.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 mar 2007, 15:38

Ik weet dan niet wat jullie doen. Ik schakel de CC pas in als ik op de gewenste snelheid ben, en de koppeling is bij mij nog niet ingetrapt als ik rem. Vandaar dat ik het dus misschien niet herken
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 mar 2007, 20:19

MINIJCW schreef:Ik weet dan niet wat jullie doen. Ik schakel de CC pas in als ik op de gewenste snelheid ben, en de koppeling is bij mij nog niet ingetrapt als ik rem. Vandaar dat ik het dus misschien niet herken
Nee maar dan hoef je dus niet te remmen als het niet nodig is. Het kan zijn dat je op een afstandje een auto dichterbij ziet komen en op tijd wil afremmen, zonder de remmen aan te raken. Als je dan de koppeling een keer induwd gaat hij eraf. Ik gebruik er altijd gewoon de knoppen voor op het stuur! Werkt echt geweldig vind ik! :mrgreen:
Afbeelding

Terug naar “MINI-talk”