Viva la MINI Mat Edition

mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

20 jan 2011, 15:55

ik blijf mat niet mooi vinden..
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

20 jan 2011, 16:31

Hmm, geef mij toch ook maar gewoon een lekker glimmende MINI. Sommige kleuren zijn best gaaf in het mat, maar in matzwart vind ik het een beetje een rijdend schoolbord. :?
Afbeelding
seirv
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Delft
Berichten: 622
Lid geworden op: 23 mei 2007, 19:02

20 jan 2011, 20:53

De vraag blijft echter, welke kleur zit er onder.. :s
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

20 jan 2011, 21:00

seirv schreef:De vraag blijft echter, welke kleur zit er onder.. :s
Dat was eigenlijk ook het eerste wat ik me afvroeg ;)
mikmak
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 aug 2010, 21:07

23 jan 2011, 19:09

Ik vind mat echt super mooi, had nog overwogen om de mijne matzwart te laten maken. Bleek helaas boven budget te zijn...
Maar ik was vrijdag op de Autosalon in Brussel en daar stonden best veel auto's in matte kleuren. Zelfs kleurloze bejaarden-auto's in mat zilvergrijs en zo'n spuuglelijke grote Lancia in het matzwart. Jammer, vind het leuker als je het maar soms ziet, dan blijft het iets bijzonders.
Dit is trouwens wel een mooie Mini zeg, mooie velgen ook. Ik zou alleen die spiegelkappen niet zwart-wit doen, maarja, smaken verschillen.
SébastienBonny
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 nov 2010, 09:30

16 feb 2011, 10:08

Heb hem zien staan in Parijs:

Afbeelding

Afbeelding
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1274
Lid geworden op: 10 mar 2008, 19:50

16 feb 2011, 11:13

Ik vind het wel mooi ... nog steeds maar idd gedateerd.
Beetje een vreemde keuze en blijkbaar waren ze zelf ook niet overtuigd door op de gewone lak van kleur x plastic te plakken ... in alle opzichten twijfelachtig.
Het interieur moet het doen. Echter ik zie daar nog niets van .. checkered, is dan alles checkered? Stoelen, matten, ehm plafond :roll: of alleen de interieurlijsten. Zo op de foto te zien zijn de stoelen zwart ... waarschijnlijk een saaie bedoeling :|
SébastienBonny
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 nov 2010, 09:30

16 feb 2011, 11:17

Door schreef:Ik vind het wel mooi ... nog steeds maar idd gedateerd.
Beetje een vreemde keuze en blijkbaar waren ze zelf ook niet overtuigd door op de gewone lak van kleur x plastic te plakken ... in alle opzichten twijfelachtig.
Het interieur moet het doen. Echter ik zie daar nog niets van .. checkered, is dan alles checkered? Stoelen, matten, ehm plafond :roll: of alleen de interieurlijsten. Zo op de foto te zien zijn de stoelen zwart ... waarschijnlijk een saaie bedoeling :|
Ja ik kon niet binnen, is gesloten op zondag :lol:
Anders had ik interieur ook getrokken en zat er ook geen domme reflectie in de foto's. :|

Terug naar “MINI-talk”