Ik heb me al opgegeven!
MINI Rijtraining Lelystad
- EarlyONE
- One wheel wonder

Bericht
MINI Rijtraining Lelystad
Wie van de club hebben ook een uitnodiging gekregen voor bovenstaand en gaan deelnemen?
Ik heb me al opgegeven!
Ik heb me al opgegeven!
MINI ONE, Earl Grey, Business Line, Anniversary uitvoering nummer 80 van 350
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Niks van gezien... 
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: MINI Rijtraining Lelystad
is het niet toevallig een dealer actie of een actie vanuit mini nl voor kopers van de laatste paar weken/maanden?EarlyONE schreef:Wie van de club hebben ook een uitnodiging gekregen voor bovenstaand en gaan deelnemen?
Ik heb me al opgegeven!
- darkwave
- 4 op een rij!

Bericht
weer teveel kilometers gemaakt deze maand....
Ik heb ook meegedaan aan de ProDrive training, zie http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=17658
Dit was op uitnodiging van BMW Nederland
Dit was op uitnodiging van BMW Nederland
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
De uitnodiging was voor mensen die recentelijk een mini gekocht hebben.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors