Hallo mensen, voor degenen die geinteresseerd zijn ; morgen is het dan zover ... Deze man gaat voor het eerst in een Mini rijden. Deze Clubman is de eerste met JCW remmen die speciaal voor de R55 zijn ontwikkeld ; deze zelfde remmen zijn ook op de JCW uitvoeringen die in augustus 2008 gaan rijden. De remmen van de R55 schijnen volgens de techneuten van BMW toch anders te zijn dan voor de R56(zie voor onderdeel nummer de close up foto van de sticker die speciaal in de deur is geplakt.
Ik heb in mijn gallery een paar nieuwe foto's geladen voor degen die MCS Clubman willen bewonderen. Hoogstwaarschijnlijk zullen de 'spacers'van HR morgen er nog onder gaan , want hij oogt nu nog een beetje suffig.Helaas laat het JCW onderstel met verlaging nog op zich wachten, dus ben ik genoodzaakt om in deze Mini 'SUV' te moeten rijden.
OK ikweet niet hoe ik foto's hieronder kan uploaden , maar ga naar mijn gallery en zie daar deze R55.
R55 ROMY gaat op vr. 13e rijden!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Mooooooooi, ziet er errug
uit.
gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Broer van BlonTBlont-007 schreef:
Mooie Mini hoor, heel veel plezier morgen met ophalen en rijden.
Laat je ff weten hoe het was.![]()

Mooooooooi, ziet er errug

gr, PC

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht

Das een goeie Pretty, Romy wanneer gaan we samen op de foto???Pretty Cooper schreef:Broer van BlonTBlont-007 schreef:
Mooie Mini hoor, heel veel plezier morgen met ophalen en rijden.
Laat je ff weten hoe het was.![]()
![]()
Mooooooooi, ziet er erruguit.
gr, PC

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

mmm, lekker stelBlont-007 schreef: Das een goeie Pretty, Romy wanneer gaan we samen op de foto???![]()

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Ja super. BlonT zeggen ff dat jij de veren van Coen hebtROMY schreef:hallo PC en/of Blont 007,
ja moeten we inderdaad doen , samen op de foto. die van jullie is ook erg dik ;welke verlagingsset hebben jullie onder de auto?

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Veel plezier morgen!

helemaal in de bonen van je MINIROMY schreef:helemaal gelijk Ries, ik zit inderdaad te suffen ; had mijn horloge nog niet aangepast aan juiste datum en heb dus vandaag de hele dag gedacht dat we op de 12e leven ;bedankt voor de rectificatie !

Veel plezier morgen!

Onze sponsors