Na een dagje sleutelen met Peter het MTH spruitstuk met Works uitlaat er op wat een mooi geluidje geeft maar wel zacht vergeleken met een MTH en Milltek. Die dag de 3 uur naar huis geheel open gereden maar helaas een wat slechte start door een defect Cabrio dak de volgende dag. De kap gaat niet meer open. De dealer adviseert om de gehele kap te vervangen voor 5000 Euro maar gelukkig met Peter tot een goeie oplossing gekomen zodat het niet nodig is elkaar de komende 4-landenrit van de weg te rijden

Het 'nieuwe' mechanisme ligt in de woonkamer en volgende week ga ik proberen zelf het gehele mechanisme te vervangen (linnen en hydraulica blijven) al is er ook een dag ingepland bij de dealer om het te laten wisselen mocht het mij niet lukken. Komt vast allemaal wel weer goed maar wel even balen met dit mooi weer.
Morgen zijn de R95's klaar met nieuwe bandjes en de afgelopen dagen wat gepoetst en gesleuteld in de motorruimte met onderstaand resultaat:
Er voor:

Er na (met GP intercooler en M7 CAI):

Verder plannen genoeg, ik zoek nog een M7 strutbrace, eventueel ruilen tegen een carbon strutbrace (die niet over de M7 CAI past).