Friesche Dark Silver MCS - Nieuwe Foto's!
- rem.
- Bijna verslaafd
Bericht
zeer mooi altijd zo een dark siver MINI, proficiat en veel plezier er mee
Alu pedalen, gewoon DOEN !
Korte antenne ook gewoon doen.
Bonnet triping ben ik niet zo voor, maar ieder zijn ding, en als het toch niet wauw is kun je ze er natuurlijk altijd weer afhalen e
Standlichtjes vervangen is ook een GO
gr remke en mss eens tot meets ofzo

Alu pedalen, gewoon DOEN !
Korte antenne ook gewoon doen.
Bonnet triping ben ik niet zo voor, maar ieder zijn ding, en als het toch niet wauw is kun je ze er natuurlijk altijd weer afhalen e

Standlichtjes vervangen is ook een GO

gr remke en mss eens tot meets ofzo
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
-alu pedalen..--> DOEN, wij hebben ze ook en't is echt een verbetering
-verkorte antenne. Ik heb die van een peug 607 volgens mij, maar die kan hetzelfde zijn.. Staat naar mijn mening beter dan die lange spriet
-Garage sticker.... waar zit ie dan?? maar ik zou hem verwijderen
-stadslicht kun je vervangen door silver lion lampjes.. dan gaat je oranje gloed achter het glaasje weg
Bluevision is ook mooi, zeker icm xenon
Voor de rest bonnet striping is persoonlijk... ik weet ook nog niet of ik het onze mooi vindt....
En Tuning voor een R53 moet je bij Beek zijn. Daar loopt wel een topic over
Veel plezier met jullie bommetje
Re: Friesche Dark Silver MCS!
Super mooie wagen....Ziet er echt strak uitRutmer007 schreef:
Wat vinden jullie ervan?
Ik overweeg de volgende mods:
- aluminium pedalen
- verkorte antenne (die van peugeot 806)
- bonnet striping (doen / niet doen)
- vervangen standlichten (philips bluevision?)
- (sticker garage verwijderen)
Mochten we de Mini later nog willen tunen, wat is dan de meest voor de hand liggende keus zonder enorme kosten en aanpassingen van de motor?

-alu pedalen..--> DOEN, wij hebben ze ook en't is echt een verbetering

-verkorte antenne. Ik heb die van een peug 607 volgens mij, maar die kan hetzelfde zijn.. Staat naar mijn mening beter dan die lange spriet
-Garage sticker.... waar zit ie dan?? maar ik zou hem verwijderen

-stadslicht kun je vervangen door silver lion lampjes.. dan gaat je oranje gloed achter het glaasje weg

Voor de rest bonnet striping is persoonlijk... ik weet ook nog niet of ik het onze mooi vindt....
En Tuning voor een R53 moet je bij Beek zijn. Daar loopt wel een topic over

Veel plezier met jullie bommetje

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Rutmer007
- One wheel wonder
Bericht
Nog een korte vraag:
Iemand enig idee hoe je de antenne kan demonteren?
@sven: de garagesticker is idd niet heel erg goed zichtbaar (vrij subtiel) en zit aan de linkerkant van het kenteken, als je goed kijkt zie je hem zitten.
@kwiebje: LEDjes is idd ook een goede optie, waar kan je deze krijgen (automat?) en zijn deze makkelijk te monteren?
ohja, als ik kijk naar de reacties op de bonnet striping laat ik die eerst maar even achterwege, dit is toch iets strakker .. gek eigenlijk, want eerst was ik er helemaal van overtuigt
Iemand enig idee hoe je de antenne kan demonteren?
@sven: de garagesticker is idd niet heel erg goed zichtbaar (vrij subtiel) en zit aan de linkerkant van het kenteken, als je goed kijkt zie je hem zitten.
@kwiebje: LEDjes is idd ook een goede optie, waar kan je deze krijgen (automat?) en zijn deze makkelijk te monteren?
ohja, als ik kijk naar de reacties op de bonnet striping laat ik die eerst maar even achterwege, dit is toch iets strakker .. gek eigenlijk, want eerst was ik er helemaal van overtuigt

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie , nette en strakke S hoor !!!
Ziet er toppie uit , mooi mod lijstje ook
Over die bonnetstripes , ik zou voor matzwarte viper-strepen gaan .. En dan ook op je achterklep en bumpers !!!

Ziet er toppie uit , mooi mod lijstje ook
Over die bonnetstripes , ik zou voor matzwarte viper-strepen gaan .. En dan ook op je achterklep en bumpers !!!

- Rutmer007
- One wheel wonder
Bericht
Is er voor dit type ook een checkered flag binnenspiegel verkijgbaar? lijkt me wel leuk staan!
als iemand nog één heeft liggen ...
edit// heeft iemand nog een tip om die garagesticker op een nette manier te verwijderen? ik heb even gekeken maar zo te zien bestaat hij niet uit één stuk maar kleinere verschillende stickers, balen.

edit// heeft iemand nog een tip om die garagesticker op een nette manier te verwijderen? ik heb even gekeken maar zo te zien bestaat hij niet uit één stuk maar kleinere verschillende stickers, balen.
Dark Silver Mini Cooper S - R53
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voorzichtig...!!
Niet te lang op één plek verwarmen, anders houd je er lakschade aan over.
Voor de rest is het een hele goede manier
Dus heen en weer verwarmen over de sticker heen, niet extreem lang, daarna voelen of je de sticker makkelijk eraf kan halen (als de lijm van de sticker warm wordt, kan je de sticker eraf halen)
Wanneer het nog niet makkelijk gaat, nog eventjes verwarmen.
succes

Dus heen en weer verwarmen over de sticker heen, niet extreem lang, daarna voelen of je de sticker makkelijk eraf kan halen (als de lijm van de sticker warm wordt, kan je de sticker eraf halen)
Wanneer het nog niet makkelijk gaat, nog eventjes verwarmen.
succes

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zijn trouwens genoeg lijmoplossers op de markt ..
Ik heb ook gewoon lijmoplossers gebruikt om mijn Cooper embleem eraf te halen ..
Wel ff op een onzichtbaar stukkie lak proberen , onder je kap ofzo ..
Werkte bij mij prima !!!
Dit zal met een gewone haardroger echt niet gebeuren , wel als je zo'n verfstripper gebruikt ..Adrenalin Junkie schreef:Voorzichtig...!!
Er zijn trouwens genoeg lijmoplossers op de markt ..
Ik heb ook gewoon lijmoplossers gebruikt om mijn Cooper embleem eraf te halen ..
Wel ff op een onzichtbaar stukkie lak proberen , onder je kap ofzo ..
Werkte bij mij prima !!!
Onze sponsors