Fijne vakantie! Ik stem in met
Jos vwb kleur..
Schroefie's R56 Cooper BRG + R55 Cooper Hampton
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Re: Schroefie's R56 Cooper BRG
Vandaag was het dan zover, vroeg op weg naar het Twentse land naar Cheek-OOOOOOOO voor het inbouwen van de Carbon Hemel. Na aankomst eerst even een bakkie en toen aan de gang. Dat ie het vaker heeft gedaan was wel duidelijk, gas erop en daar waar mogelijk heb ik mijn steentje bij gedragen door het verwijderen van dopjes en schroefjes. Achteraf gezien valt het eigenlijk wel mee als je weet wat en hoe je zaken moet losmaken/verwijderen. De oude hemel inclusief zonnekleppen/handvatten etc was er best snel uit. Meteen even de achterbank eruit want de gordels moesten ook los om de B en C stijlen te kunnen verwijderen. Hierna was het tijd om de Carbon Hemel in te bouwen maar voordat we daar aan begonnen kwam Cheek-O met een paar donker grijze arm rest en plaatste die op mijn auto ipv de crème exemplaren die ik had, kon ik alvast aan de kleur wennen
Oké. Verder gegaan met het inbouwen van de hemel, stijlen en binnen no time zat alles er weer in. Ik vond de grijze arm rest inderdaad mooier dan die crème van mij maar vond ze dan niet passen bij mijn crème knee pad, zegt Cheek-O: "ja maar ik heb de knee pad van deze set ook liggen en voor mij maakt het niet uit of ik een donkere of crème set moet beplakken met alcantara". Ikke dus hartstikke blij want dit staat 100% beter bij de Carbon Hemel. (Jos, jij ook bedankt want dit was jouw oude set
) Die knee pad had Cheek-O er ook zo inzitten dus ik ben een zeer blij man, Cheek-O nog bedankt voor het wisselen van die set, ik ben er zeer, zeer blij mee
. Hierna nog een bakkie koffie, betalen en weer op weg naar Veghel. Vergaten we bijna nog om de spullen van Nick mee te geven/nemen maar die liggen nu bij mij, scheelt hem weer een ritje naar Enschede en ik ga hem vrijdag zien bij de IKEA meet.
Het enige wat ik nog wil veranderen is de decoratieve strip in het dashboard, nu in hout kleur en de bijbehorende trimmen in beide deuren. Glanzend zwart net als in de deur panelen of Carbon stof "look" mat. Cheek-O heb jij een foto voor mij van die deur trim die jij mij vanmiddag liet zien, dan laat ik Jolanda dat even zien, kan ze keuren wat ze mooier vindt
.
Even snel met de telefoon zo net foto's gemaakt, de plaatjes bij de praatjes:

Thnx Cheek-O

Het enige wat ik nog wil veranderen is de decoratieve strip in het dashboard, nu in hout kleur en de bijbehorende trimmen in beide deuren. Glanzend zwart net als in de deur panelen of Carbon stof "look" mat. Cheek-O heb jij een foto voor mij van die deur trim die jij mij vanmiddag liet zien, dan laat ik Jolanda dat even zien, kan ze keuren wat ze mooier vindt

Even snel met de telefoon zo net foto's gemaakt, de plaatjes bij de praatjes:

Thnx Cheek-O

- Craen89
- Be Mini
Bericht
Toppie man

Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
- Batje
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik vind dat hout idd ook goed te doen. Zou t zelf niet doen, omdat ik meer van het carbon ben..
Zijn er eig verschillende houtkleuren? Dat je voor kersen, beuken of eiken kan kiezen?
Gaat trouwen wel rap hè Milco
Dacht dat je rustigaan zou doen.. althans.. zoiets zei je tijdens de meeting bij RA-Performance hahaha
Zijn er eig verschillende houtkleuren? Dat je voor kersen, beuken of eiken kan kiezen?
Gaat trouwen wel rap hè Milco

Dacht dat je rustigaan zou doen.. althans.. zoiets zei je tijdens de meeting bij RA-Performance hahaha
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Craen89
- Be Mini
Bericht
Haha zoiets hoorde ik ook vallen richard

Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Heb ik dat gezegd...
klopt, wees gerust, geldpotje nu even leeg vwb mods maar deze carbon hemel komt niet zo vaak voorbij en precies de uitvoering die ik nodig had met luidsprekers in de A-stijl en het lichtpakket met de lampjes in de B-stijlen en in het schakelaars paneel in de hemel. Dus deze mod kon ik niet aan mij voorbij laten gaan. Nu eerst lekker op vakantie naar Spanje.
Na vakantie ga ik eerst de ringen om de mistlampen-voor BRG laten spuiten, de gril onder-voor vervangen door 1 zonder chroom details, dat zijn de kosten niet. Ook even de beschadiging op de velg rechtsvoor laten repareren.
Dan ga ik sparen voor een nieuw of goed 2de hands panoramadak en een BC schroefset. Dus de echte grote modificaties staan pas volgend jaar gepland. Ik denk dat eind van dit jaar ook de schijfremmen voor en de blokken aan de beurt zijn dus na de vakantie even die paar kleine dingen doen en dan even rustig aan vwb de mods.

Na vakantie ga ik eerst de ringen om de mistlampen-voor BRG laten spuiten, de gril onder-voor vervangen door 1 zonder chroom details, dat zijn de kosten niet. Ook even de beschadiging op de velg rechtsvoor laten repareren.
Dan ga ik sparen voor een nieuw of goed 2de hands panoramadak en een BC schroefset. Dus de echte grote modificaties staan pas volgend jaar gepland. Ik denk dat eind van dit jaar ook de schijfremmen voor en de blokken aan de beurt zijn dus na de vakantie even die paar kleine dingen doen en dan even rustig aan vwb de mods.
- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Ziet er weer toppie uit! Alvast heul veul plezier in Spanje!!
Lucky 7 

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Wauw Milco, een verbluffend resultaat, staat echt tig keer mooier dan het lichte interieur.
Ik kan me helemaal voorstellen dat je hier blij van wordt, de hele weg naar Spanje met zo'n prodent smile achter het stuur lol.
Ja als Chico het op zijn heupen heeft toverd gij je interieur om in iets waar je geen nee regen kunt zeggen.
Armrests en middenstuk maken het een heel eind compleet, ik zal vrijdag als ik het in real life zie, mijn mening (voor wat het waard is), geven over wel of niet de houten delen vervangen.
Een top mod voor jou / jullie brg Mini Milco waar jullie iedere rit van gaan genieten, goe gedaan jochie
Ik kan me helemaal voorstellen dat je hier blij van wordt, de hele weg naar Spanje met zo'n prodent smile achter het stuur lol.
Ja als Chico het op zijn heupen heeft toverd gij je interieur om in iets waar je geen nee regen kunt zeggen.
Armrests en middenstuk maken het een heel eind compleet, ik zal vrijdag als ik het in real life zie, mijn mening (voor wat het waard is), geven over wel of niet de houten delen vervangen.
Een top mod voor jou / jullie brg Mini Milco waar jullie iedere rit van gaan genieten, goe gedaan jochie

- speedy
- NMC Legend
- Craen89
- Be Mini
Bericht
Tot vrijdag

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
leuk om te lezen Milco!!
het was een leuke ochtend en we hebben het mooi gered voor het begon te storten van boven zeg!:D
resultaat is super en rustgevend!
en wat betreft de kneerol delen en de armsteunen Milco.... kleine moeite voor een groot glimlach!:D
bedankt dat je er was!!
je zult straks heerlijk genieten onderweg naar spanje!
modpotje goed bijvullen voor de nodige prio's en dan pas gaan verlagen, maar zoals je zelf al aangaf word het pas volgend jaar!
eens kijken of je dat volhoud!:D
geniet ervan:D
het was een leuke ochtend en we hebben het mooi gered voor het begon te storten van boven zeg!:D
resultaat is super en rustgevend!
en wat betreft de kneerol delen en de armsteunen Milco.... kleine moeite voor een groot glimlach!:D
bedankt dat je er was!!
je zult straks heerlijk genieten onderweg naar spanje!
modpotje goed bijvullen voor de nodige prio's en dan pas gaan verlagen, maar zoals je zelf al aangaf word het pas volgend jaar!
eens kijken of je dat volhoud!:D
geniet ervan:D

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
He Cheek-O,
ben er zeer blij mee, zelfs Jolanda vindt het hartstikke gaaf dus kon er mee thuiskomen. Vandaag op de Vespa naar het werk en daar waren er een paar teleurgesteld want die hadden verwacht dat ik vandaag met de MINI zou komen. Morgen dus verplicht met de auto naar het werk
Ik had nog gevraagd voor een foto van die Carbon stof die jij me liet zien, heb je daar een foto van?
Volgend jaar verlagen, ik houd dat denk ik wel vol want verwacht dat eerst voor de schijfremmen en blokken aan de beurt zijn en waarschijnlijk dat eind van het jaar een onderhouds beurtje nodig is en de remvloeistof moet dan ook vervangen worden (dan 2 jaar geleden).
ben er zeer blij mee, zelfs Jolanda vindt het hartstikke gaaf dus kon er mee thuiskomen. Vandaag op de Vespa naar het werk en daar waren er een paar teleurgesteld want die hadden verwacht dat ik vandaag met de MINI zou komen. Morgen dus verplicht met de auto naar het werk

Ik had nog gevraagd voor een foto van die Carbon stof die jij me liet zien, heb je daar een foto van?
Volgend jaar verlagen, ik houd dat denk ik wel vol want verwacht dat eerst voor de schijfremmen en blokken aan de beurt zijn en waarschijnlijk dat eind van het jaar een onderhouds beurtje nodig is en de remvloeistof moet dan ook vervangen worden (dan 2 jaar geleden).
Onze sponsors