Peter's Cooper S...laatste keer..:-(
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@tomtom...één woord: yihaaa
@worksrulez...volgens Beek 220 PK en 340 Nm. Was helaas geen tijd voor een dyno run...volgende week ergens.
Volgens de overige forum leden is het aantal PK echter betrouwbaar, dus ik gok tussen de 210 en 220...
Vooral trekkracht "onderin" een heel stuk soepeler, en een mooi smeuïg koppelverloop...samen met de Forge blow off en de tunnels richting leidschendam
hehehe

@worksrulez...volgens Beek 220 PK en 340 Nm. Was helaas geen tijd voor een dyno run...volgende week ergens.
Volgens de overige forum leden is het aantal PK echter betrouwbaar, dus ik gok tussen de 210 en 220...
Vooral trekkracht "onderin" een heel stuk soepeler, en een mooi smeuïg koppelverloop...samen met de Forge blow off en de tunnels richting leidschendam

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
vandaag is, tegen de verwachting in, mijn Parrot MKi9200 aangekomen en in de cooper gebouwd. Was even een gedoe, maar alles werkt. Alleen nog ff de update erop zetten. Done
Met de Parrot kan ik uiteraard via bluetooth bellen, maar ook mijn muziek op de iphone draadloos streamen..
Daarnaast een usb ingang, een line out en een ipodplug.
Geluid kwaliteit is super, maar menu's blijven nog wel eens hangen (schijnt Parrot euveltje te zijn.
)
Tevens een BIG SHOUT richting Coen (Karma is coming...) voor de online help
Enkele foto's...zijn niet zo goed ivm het donker worden

Met de Parrot kan ik uiteraard via bluetooth bellen, maar ook mijn muziek op de iphone draadloos streamen..

Daarnaast een usb ingang, een line out en een ipodplug.
Geluid kwaliteit is super, maar menu's blijven nog wel eens hangen (schijnt Parrot euveltje te zijn.

Tevens een BIG SHOUT richting Coen (Karma is coming...) voor de online help

Enkele foto's...zijn niet zo goed ivm het donker worden

Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 25 aug 2009, 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Yes! 
schroefset moet ik nog zien. Eerst eens meerijden met iemand die dit heeft, want de cooper is wel een daily driver. Stel dat ik een opdracht op een uur rijden krijg, moet ik wel een beetje comfort behouden helaas
Maar ga uiteraard morgen met de auto in rijswijk eo allerlei onzin boodschappen doen

schroefset moet ik nog zien. Eerst eens meerijden met iemand die dit heeft, want de cooper is wel een daily driver. Stel dat ik een opdracht op een uur rijden krijg, moet ik wel een beetje comfort behouden helaas

Maar ga uiteraard morgen met de auto in rijswijk eo allerlei onzin boodschappen doen

Onze sponsors