Doei doei en bedankt voor jullie leuke en enthausiaste reacties en tot gauw weer.
Blondies "OLD" Ride
- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
Haha hier zijn we dan, vanmorgen de Mini opgehaald ff (nou ja ff
)moeten wachten want hij was nog niet helemaal klaar, maar dat maakt het allemaal wel heel erg spannend. Gezellig dan maar wat kletsen en kletsen tot aan het moment suprème om dan eindelijk de sleutels in ontvangst te nemen en om naar huis te rijden. Daar hebben we met Kaj (onze huisfotograaf
) nog een hapje gegeten en toen hopla in de Mini om te bbq bij mijn schoonouders.
Wel erg lekker natuurlijk maar ook wel balen dat we nog niet veel hebben kunnen rijden. Maar morgen herkansing en overmorgen en dan en dan nog 2 weken vakantie dus nog volop rijden komt eraan.
Zo nu uitrusten om morgen weer vroeg achter het stuur te klimmen.
Doei doei en bedankt voor jullie leuke en enthausiaste reacties en tot gauw weer.
- emillio
- Be Mini

Bericht
He, he...wij maar wachten....
Das andere koek demk ik van een One naar een S...
Zit er over te denken maar een nieuw forum te starten:
www.newminioneclub.nl
Misschien dat de enige 3 One rijders hier wel mee gaan...
Veel rijplezier de komende weken!
Das andere koek demk ik van een One naar een S...
Zit er over te denken maar een nieuw forum te starten:
www.newminioneclub.nl
Misschien dat de enige 3 One rijders hier wel mee gaan...
Veel rijplezier de komende weken!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
hèhè!!!!
nu kan ik tenminste rustig gaan slapen. Dacht dat het een grapje was dat je vandaag een nieuwe ging halen zolang als het duurde
Nee hoor! ziet er echt super uit en van harte gefeliciteerd met jullie Sensation White
Lekker van gaan genieten!!!
Nee hoor! ziet er echt super uit en van harte gefeliciteerd met jullie Sensation White
Lekker van gaan genieten!!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hey,
ookal gun ik je het zeker. Maar vind dit wat te ver gaan. Weet je hoeveel mopwagens er al versleten zijn, sinds ik je nieuwe aanwinst heb gezien bij Renova.... En dan nu weer van die dikke foto's op het forum knallen. Denk even aan de harten van anderen
Nee, echt wat een top moment moet dat zijn geweest toen je met deze bolide het terrein af mocht rijden. Of heeft Paul je de sleutels pas gegeven toen de auto thuis stond (zonder de accu ) ?
Veel plezier nog de aankomende jaren:D. Gaat weer een koffie bezoekje worden. Moet snel zijn, anders is de MINI S taart waarschijnlijk al op
ookal gun ik je het zeker. Maar vind dit wat te ver gaan. Weet je hoeveel mopwagens er al versleten zijn, sinds ik je nieuwe aanwinst heb gezien bij Renova.... En dan nu weer van die dikke foto's op het forum knallen. Denk even aan de harten van anderen
Nee, echt wat een top moment moet dat zijn geweest toen je met deze bolide het terrein af mocht rijden. Of heeft Paul je de sleutels pas gegeven toen de auto thuis stond (zonder de accu ) ?
Veel plezier nog de aankomende jaren:D. Gaat weer een koffie bezoekje worden. Moet snel zijn, anders is de MINI S taart waarschijnlijk al op
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
@Ida:
Thank you, die foto hoort er gewoon bij!
o oh, dan ben je denk ik niet snel genoeg geweest. Die heb ik vanmiddag per ongeluk al burgemeester gemaakt!Raymond schreef:Moet snel zijn, anders is de MINI S taart waarschijnlijk al op
@Ida:
Thank you, die foto hoort er gewoon bij!
Laatst gewijzigd door CooperS-lightningblue op 24 jul 2006, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.

- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Met de aanschaf van zo'n dikke MINI is een taart toch wel wat bescheiden hoorCooperS-indiblue schreef:o oh, dan ben je denk ik niet snel genoeg geweest. Die heb ik vanmiddag per ongeluk al burgemeester gemaakt!Raymond schreef:Moet snel zijn, anders is de MINI S taart waarschijnlijk al op
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors