Greetz BigD
2ndmale version of Jurgen: VERKOCHT!!!!
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
ja, tmoet van het bedrijf op factuur in 2009 staan. En omdat nog enkele klanten niet betaald hebben en ze niet graag aan reserves komen bla bla bla kwamen ze daarjuist ff doodleuk melden dat ik nog maar een week geduld moet hebben. Maar dan hebben ze mij verzekerd, dan is het echt zo ver
Maar aan de andere kant dan wordt hij ingeschreven op 2009 en niet op 2008 wat wel weer een verschil is voor de eventuele verkoop (niet dat ik daar al aan denk hoor
) 
Maar aan de andere kant dan wordt hij ingeschreven op 2009 en niet op 2008 wat wel weer een verschil is voor de eventuele verkoop (niet dat ik daar al aan denk hoor
- Jurgen
Bericht
.
Klopt, ten laatste morgen ging het zeker zijn, (als er een klant stort dan mag ik hem direct gaan halen). Dus morgenavond weet ik te zeggen of de 4de doorgaat of dat het een week later wordtBigD schreef:als dat nog 9 dagen betekend ga jij de meeting 4 januari niet halen denk ik zo![]()
![]()
![]()
Greetz BigD
- Jurgen
Bericht
Voor de facturatie wel he.
Voor de inschrijving ook he, je auto wordt ingeschreven vanaf het moment dat je die koopt.
Zo is mijn cabrio ook van 10/2004, maar eerste inschrijving is 02/05.
Garage schrijven hun auto's niet in he, ze gebruiken Z-platen.
Ale ik geloof toch dat het zo zit
Voor de inschrijving ook he, je auto wordt ingeschreven vanaf het moment dat je die koopt.
Zo is mijn cabrio ook van 10/2004, maar eerste inschrijving is 02/05.
Garage schrijven hun auto's niet in he, ze gebruiken Z-platen.
Ale ik geloof toch dat het zo zit
- Mini Passie
- One wheel wonder

Onze sponsors