Hoor t morgen wel wat t is. Hopelijk valt de koste mee maar ben er bang voor
Bart's R56 SSM, The end...
- Batje
- Volledig MINI minded!

Bericht
I don't know. Hij starte de laatste keer wel slecht ja. Maar dacht dat dit aan de moeilijk lopende motor was. Bij de garage heeft deze helemaal de geest gegeven. Maar dit is ook overnacht gebeurd.. En ons pap heeft de telefoon opgenomen en die is niet echt heel erg auto technisch. Maar er was slijtage aan de riem/ketting waardoor de motor van de timing af was.
- ClubmanCooperS
- Enthousiast

Bericht
Mwah, startmotor is een eitje normaal gesproken. Ketting is meer werk, ik schat €400-€600. En dan verkopen? Ik zag al een mooi stuur te koop staan 
- ClubmanCooperS
- Enthousiast

Bericht
Ketting rekt uit en daarmee verloopt de timing. Dit gebeurt net voordat de ketting breekt
Moraal van het verhaal: je bent net op tijd.
- Batje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Aloha allemaal.
T heeft even geduurd maar de auto staat weer hier in de garage.
En de problemen waren de startmotor die in de garage helemaal de geest gaf.
En de ketting. De ketting spanner werkte niet meer goed waardoor er speling op de ketting zat.
Hierdoor schoot de timing bij iedere keer goed gas geven steeds verder weg van wat goed is.
Denk aan het schakelen met een mountainbike. Rekening.... Om te huilen ook al heb ik de onderdelen voor de inkoop prijs.
bijna 800 euro aan manuren... Dus dan weten jullie de rest wel. Want geen garantie want, weer iets anders wat stuk is. Dusja f**k it. Heb het gehad en ben er klaar mee. Het is NIET mijn schuld maar dat kwam er heel moeilijk en vluchtig uit haha. Laatste keer dat ik het mooie en dure pand van vanlaarhoven heb gesponsord.
Maar gelukkig heb ik vandaag ook nog een van de beste mods gedaan sinds lange tijd.
Van mij mogen ze ook hier meelezen hoor

T heeft even geduurd maar de auto staat weer hier in de garage.
En de problemen waren de startmotor die in de garage helemaal de geest gaf.
En de ketting. De ketting spanner werkte niet meer goed waardoor er speling op de ketting zat.
Hierdoor schoot de timing bij iedere keer goed gas geven steeds verder weg van wat goed is.
Denk aan het schakelen met een mountainbike. Rekening.... Om te huilen ook al heb ik de onderdelen voor de inkoop prijs.
bijna 800 euro aan manuren... Dus dan weten jullie de rest wel. Want geen garantie want, weer iets anders wat stuk is. Dusja f**k it. Heb het gehad en ben er klaar mee. Het is NIET mijn schuld maar dat kwam er heel moeilijk en vluchtig uit haha. Laatste keer dat ik het mooie en dure pand van vanlaarhoven heb gesponsord.
Maar gelukkig heb ik vandaag ook nog een van de beste mods gedaan sinds lange tijd.
Van mij mogen ze ook hier meelezen hoor

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dat is idd de beste mod tot nu toe. Gauw dat ding een schop en weer verder.
Ik zou trouwens de directie een brief sturen waarin je excuses eist voor de beschuldigingen. Ik zou het lekker op de spits drijven!
Ik zou trouwens de directie een brief sturen waarin je excuses eist voor de beschuldigingen. Ik zou het lekker op de spits drijven!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht
En ik zou als ik jou was (ik weet dat makkelijker gezegd is vanaf de zijlijn) maar ook eens de media proberen daar zijn ze vaak erg gevoelig voor. Kassa, Radar, de rijdende rechter dat soort dingen
^^^ Dat dus^^^mushrop schreef:Dat is idd de beste mod tot nu toe. Gauw dat ding een schop en weer verder.
En ik zou als ik jou was (ik weet dat makkelijker gezegd is vanaf de zijlijn) maar ook eens de media proberen daar zijn ze vaak erg gevoelig voor. Kassa, Radar, de rijdende rechter dat soort dingen
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Dikke mod kerel!
Nóg meer plek voor t glimmen! Veel beter zo
Nóg meer plek voor t glimmen! Veel beter zo
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Toch weer een trieste uitkomst. Er is hier maar één partij die waarschijnlijk nog op de grond ligt te rollen.
Onze sponsors