Ik denk dat ik hem lekker standaard hou, vandaag even wezen kijken en de R56 stoelen zitten erin en staat GEWELDIG!
Hans GP
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha.. dat geel is een beetje jammer..
Ik denk dat ik hem lekker standaard hou, vandaag even wezen kijken en de R56 stoelen zitten erin en staat GEWELDIG!
Alleen doen de airbags het niet en de stoelverwarming
Maarja.. boeien, zitten veel beter dan de standaard GP stoelen.. en die hou ik ook maar.
- modena
- Be Mini

Bericht
Ik had ze graag gehad hoor.
gr Jack
Hans had de stoelen nu ook maar standaard gehouden dan hadden we alle twee stoelverwarming gehadHans schreef:Haha.. dat geel is een beetje jammer..
Ik denk dat ik hem lekker standaard hou, vandaag even wezen kijken en de R56 stoelen zitten erin en staat GEWELDIG!Alleen doen de airbags het niet en de stoelverwarming
Maarja.. boeien, zitten veel beter dan de standaard GP stoelen.. en die hou ik ook maar.
Ik had ze graag gehad hoor.
gr Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik zit dus nog steeds te wachten op mijn GP
flut* BMW Nederland en de RDW.. hoe moeilijk kan het nu zijn om de juiste informatie van de GP door te sturen naar de RDW.. Als het goed is kan ik dus morgen rijden.. maarja dit heb ik dus de laatste week elke dag gehoord!
Krijg nu wel gratis TLC van Mini en een weekend de Nieuwe Works mee.. (of een M3) Dat maakt nog iets goed..
Krijg nu wel gratis TLC van Mini en een weekend de Nieuwe Works mee.. (of een M3) Dat maakt nog iets goed..
Laatst gewijzigd door Hans op 20 aug 2008, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Tja.. lijkt mij ook niet zo moeilijk.. maar blijkbaar is dat het wel, heeft ook weer te maken met het berekenen van de bpm.. welke klasse valt de GP?
G? Extra vervuiling.. meer bpm
Maar de Works stoelen zitten erin, stoelverwarming en airbags doen het niet.. maarja ik zit wel lekker
Staat echt werkelijk super met die stoelen! Alleen is mijn fototoestel overleden anders had ik wel een foto gepost
G? Extra vervuiling.. meer bpm
Maar de Works stoelen zitten erin, stoelverwarming en airbags doen het niet.. maarja ik zit wel lekker
Staat echt werkelijk super met die stoelen! Alleen is mijn fototoestel overleden anders had ik wel een foto gepost
Onze sponsors