Vragen we meteen de hele NewMINIclub om hun autos ter beschikking te stellen voor de fotorepportage!!! ( Gaan we snel trouwen Mike???FastBunny schreef: Nee zal ik niet door hoorEn als we gaan trouwen zullen we zeker daar de foto's gaan maken, en als het mag ook eentje met Coopie er bij
MarjoleinART & FastBunny: Challenge Striping :)
- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
)

- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ze zien ons al aankomen daar bij Kasteel de Haar.. hoeveel gasten komen er.. nou ehh er komen 40 MINI's hoezoMarjoleinART schreef:Vragen we meteen de hele NewMINIclub om hun autos ter beschikking te stellen voor de fotorepportage!!! ( Gaan we snel trouwen Mike???FastBunny schreef: Nee zal ik niet door hoorEn als we gaan trouwen zullen we zeker daar de foto's gaan maken, en als het mag ook eentje met Coopie er bij
)

- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
Zullen ze niet moeilijk over denk ik hoor
Nodigen we toch ook gewoon onze Belgische FotoFanaten uit, doen we net alsof het voor een hele belangrijke flyer is ofzoiets en dat het in de krant komtFastBunny schreef: Ze zien ons al aankomen daar bij Kasteel de Haar.. hoeveel gasten komen er.. nou ehh er komen 40 MINI's hoezo

- new mini
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nou is dit een hint voor Mike???
Wel leuk een feestje
We wachten maar af wanneer aanzoek gaat komen dan
MarjoleinART schreef:Nodigen we toch ook gewoon onze Belgische FotoFanaten uit, doen we net alsof het voor een hele belangrijke flyer is ofzoiets en dat het in de krant komtFastBunny schreef: Ze zien ons al aankomen daar bij Kasteel de Haar.. hoeveel gasten komen er.. nou ehh er komen 40 MINI's hoezoZullen ze niet moeilijk over denk ik hoor
Nou is dit een hint voor Mike???
Wel leuk een feestje
We wachten maar af wanneer aanzoek gaat komen dan
- MarjoleinART
- Be Mini

- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
Ida schreef:Hé Miky ik zou maar eens vaart erachter zetten. Ik denk dat het nu toch wel duidelijk genoeg is die HINT.

- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
hahahahah 
Feestje, Feestje, hoeveel jaar bestaat de NewMINIclub al?? Is er binnenkort niet ergens een jubileum ofzo??
Dan gaan we toch gewoon een feestje maken??? Iedereen neemt wat lekkers mee en dan maken we het gewoon gezellig met z'n allen??? Idee????

Feestje, Feestje, hoeveel jaar bestaat de NewMINIclub al?? Is er binnenkort niet ergens een jubileum ofzo??

Onze sponsors