Clubmennekes Clubman in wintermodus p11
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat ding heeft m etakkeveel geld gekocht man
smetje schreef:doe je nu die works uitlaat niet weg want die maakt toch teveel herrie om rustig naar de dvd te kijken

Dat ding heeft m etakkeveel geld gekocht man

- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Alpine schermpjes zijn idd goed....signat ken ik niet.....en de headunit is ook niet verkeerd. Tuurlijk...het kan altijd goedkoper.....maar ik vind kwaliteit veel belangrijker.....en je hebt er verder geen omkijken naar, gewoon wegbrengen en je krijgt hem kant en klaar weer terug
Wat betreft de schermpjes in de rugleuning....dan heb ik het gevoel dat je naar beneden zit te kijken i.p.v. recht vooruit. En dat is niet fijn kijken, behalve voor m'n dochter die maar net door het raam naar buiten kan kijken en dus nog niet zo groot is. Afijn......voorlopig gebruik ik gewoon de opzet schermen in de Saab.....makkelijk alleen minder fraai.

Wat betreft de schermpjes in de rugleuning....dan heb ik het gevoel dat je naar beneden zit te kijken i.p.v. recht vooruit. En dat is niet fijn kijken, behalve voor m'n dochter die maar net door het raam naar buiten kan kijken en dus nog niet zo groot is. Afijn......voorlopig gebruik ik gewoon de opzet schermen in de Saab.....makkelijk alleen minder fraai.
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Waarreuh dat wisten jullie al wel toch
ALLES is te koopcoendek schreef:hahaha cabrio ook al te koop

Waarreuh dat wisten jullie al wel toch

- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ze zijn ook nog niet verkocht hoor....
Let's MINI schreef:Ey Stein.. Dat was niet de afspraak....

Ze zijn ook nog niet verkocht hoor....

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors