Ik zou er persoonlijk stapeldol van worden, maar ik heb dan ook van het meest saaie interieur dat er bestaat
KONIGSEDER Wide Bodykit deel 1 binnen (wat pics)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Holy mother of all that is holy... Dat is een boel werk geweest!
Ik zou er persoonlijk stapeldol van worden, maar ik heb dan ook van het meest saaie interieur dat er bestaat
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Edit: zie ze helemaal onderin onder de rand net zitten
Temp en benzine meter? of gebruik je alleen de lampjes?rocky schreef:Nee,mis geen 2 wijzertjes,verlichting is aan,maar contact niet.
Edit: zie ze helemaal onderin onder de rand net zitten
- rocky
- Mod virus alert!

Bericht
New interieur met Witte tellerplaten 0-260 km/h ROCKY
Na veel polyesteren en plamuren,is het interieur op de stoelen na af.
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nou... Mooi! 
Edit: Ik zie dat het topic nu is samengevoegd; mijn reactie was alleen op bovenstaand zinnetje, zonder plaatjes
Je hebt er aardig wat werk inzitten zo te zien, ziet er erg apart en origineel uit, en past denk ik goed bij de stijl van je MINI.
Edit: Ik zie dat het topic nu is samengevoegd; mijn reactie was alleen op bovenstaand zinnetje, zonder plaatjes
Je hebt er aardig wat werk inzitten zo te zien, ziet er erg apart en origineel uit, en past denk ik goed bij de stijl van je MINI.
Laatst gewijzigd door Sven op 21 mar 2012, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Peter.
Ziet er heel bijzonder uit.
Ziet er heel bijzonder uit.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Onze sponsors