En damn wat staat die verlaging icm de nieuwe rims lekker!!
Tijntjuh's Park Lane (Verkocht P59)
- sander_r53
- Volledig MINI minded!

Bericht
Lekker bezig geweest jongens !!!

R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het was me een daggie wel gisteren, maar het resultaat mag er zeker zijn!
's Morgens eerst ff snel naar de Appie om wat lekkers voor bij de koffie te halen, en snel door naar Adriaan. Daar was meneer al lekker bezig met het verwijderen van zijn middenarmsteun. Na deze geslaagde operatie kwam Daveke aangereden en werd al snel begonnen met operatie "Koplampen wisselen";

Na deze geslaagde operatie was het tijd voor operatie "Schroefset bij Adriaan verwisselen met OEM set". Doordat de bouten te stevig vast zaten om daar even te doen, werd er even gebeld met de huisgarage van Adriaan, waar we gelukkig terecht konden! Dus hup in de auto's en onderweg naar deze garage;

Tijdens dit ritje heeft Daveke even met mijn Mini gereden om te luisteren naar het aangelopen geluid wat ik hoorde. Gelukkig hoorde hij het ook en denkt dat het een wiellager achter is die de geest heeft gegeven.. Morgen wordt hier gelijk naar gekeken, dus hopelijk is dit snel verholpen
Aangekomen bij de garage, werd er snel gestart met de wissel;

Aangezien de OEM set flink ingedrukt moest worden om de kop te kunnen bevestigen, werd dat op een speciale manier door Adriaan, Woosh! en Daveke gedaan;

Uiteraard moest van dit schouwspel ook een filmpje gemaakt worden;
Nadat ook deze operatie geslaagd was en de garage dicht ging, zijn we snel weer terug gereden naar Adriaan zijn huis waar Koenv reeds aangekomen was. Aangezien Daveke niet van ophouden weet, ging hij meteen aan de slag met Koenv zijn Mini om daar operatie "GRS plaatsen" te bewerkstelligen;

Tijdens deze operatie kwam de vriendin van Adriaan met lekkere broodjes worst en drinken. Echt toppie, en smaakte goed!
Verder starten Adriaan en Shag hun operatie "Stuurwiel verwisselen", welke Adriaan erg snel voor elkaar had! Shag was nog sneller, maar dat kwam omdat hij een Countryman airbag had mee gekregen ipv een Cooper (s) airbag
Vervolgens was het tijd voor operatie "Laat Tijntjuh zijn Park Lane zakken en maak Tijntjuh gek";
Krikje eronder

Bandjes eraf

OEM set eronderuit (Tijntjuh kreeg al zweethandjes)

Schroefset stellen

Schroefset plaatsen

Bandjes er weer op en zet de Mini maar op de grond

Tussentijds nog ff een korte training

En het resultaat mag er wezen

Na zo'n dag was dat lekkers wel verdient en gingen we aan de taart!!

Adriaan
Bedankt voor de gastvrijheid, gezelligeheid en hulp!
Daveke
Je bent mijn held man, echt wat jij verricht hebt deze dag; subliem!
Woosh!
Was weer gezellig pik, en bedankt voor je hulp!
Shag
Jammer van die airbag, maar het resultaat gaat vast goed komen!
Koenv
Dikke bak wordt het toch, staat hem echt goed allemaal!
's Morgens eerst ff snel naar de Appie om wat lekkers voor bij de koffie te halen, en snel door naar Adriaan. Daar was meneer al lekker bezig met het verwijderen van zijn middenarmsteun. Na deze geslaagde operatie kwam Daveke aangereden en werd al snel begonnen met operatie "Koplampen wisselen";

Na deze geslaagde operatie was het tijd voor operatie "Schroefset bij Adriaan verwisselen met OEM set". Doordat de bouten te stevig vast zaten om daar even te doen, werd er even gebeld met de huisgarage van Adriaan, waar we gelukkig terecht konden! Dus hup in de auto's en onderweg naar deze garage;

Tijdens dit ritje heeft Daveke even met mijn Mini gereden om te luisteren naar het aangelopen geluid wat ik hoorde. Gelukkig hoorde hij het ook en denkt dat het een wiellager achter is die de geest heeft gegeven.. Morgen wordt hier gelijk naar gekeken, dus hopelijk is dit snel verholpen
Aangekomen bij de garage, werd er snel gestart met de wissel;

Aangezien de OEM set flink ingedrukt moest worden om de kop te kunnen bevestigen, werd dat op een speciale manier door Adriaan, Woosh! en Daveke gedaan;

Uiteraard moest van dit schouwspel ook een filmpje gemaakt worden;
Nadat ook deze operatie geslaagd was en de garage dicht ging, zijn we snel weer terug gereden naar Adriaan zijn huis waar Koenv reeds aangekomen was. Aangezien Daveke niet van ophouden weet, ging hij meteen aan de slag met Koenv zijn Mini om daar operatie "GRS plaatsen" te bewerkstelligen;

Tijdens deze operatie kwam de vriendin van Adriaan met lekkere broodjes worst en drinken. Echt toppie, en smaakte goed!
Verder starten Adriaan en Shag hun operatie "Stuurwiel verwisselen", welke Adriaan erg snel voor elkaar had! Shag was nog sneller, maar dat kwam omdat hij een Countryman airbag had mee gekregen ipv een Cooper (s) airbag
Vervolgens was het tijd voor operatie "Laat Tijntjuh zijn Park Lane zakken en maak Tijntjuh gek";
Krikje eronder

Bandjes eraf

OEM set eronderuit (Tijntjuh kreeg al zweethandjes)

Schroefset stellen

Schroefset plaatsen

Bandjes er weer op en zet de Mini maar op de grond

Tussentijds nog ff een korte training

En het resultaat mag er wezen

Na zo'n dag was dat lekkers wel verdient en gingen we aan de taart!!

Adriaan
Bedankt voor de gastvrijheid, gezelligeheid en hulp!
Daveke
Je bent mijn held man, echt wat jij verricht hebt deze dag; subliem!
Woosh!
Was weer gezellig pik, en bedankt voor je hulp!
Shag
Jammer van die airbag, maar het resultaat gaat vast goed komen!
Koenv
Dikke bak wordt het toch, staat hem echt goed allemaal!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zo dat ziet er uit als een zeer zwaar productieve dag er is i.i.g veel gedaan en JEEEEEZSSS martijn wat knap jou auto op jonguh met die verlaging......
guys respect weer

guys respect weer
burn rubber not your soul

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
...en op geen 1 foto Tijn met vieze handen...held!
Maar alle afzeik gezeur op een stokje..je bent goed bezig meid!
Wordt een dikke fiets, straks met aero eronder hoor je gelijk tot de dikkere van de club
Uiteraard alleen als je m niet morgen weer stiekem omhoog schroeft he!
Maar alle afzeik gezeur op een stokje..je bent goed bezig meid!
Wordt een dikke fiets, straks met aero eronder hoor je gelijk tot de dikkere van de club
Uiteraard alleen als je m niet morgen weer stiekem omhoog schroeft he!
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!

Bericht
Whahahaha, WJ heeft wel getracht foto's te maken van m'n vieze handen, maar die kans gaf ik hem verder niet.. Heb ook als een echte meid m'n handen heel vaak schoon gemaakt
Morgen gaat de Aero kit richting spuiter, dus die zal deze week of volgende week geplaats gaan worden.
Donderdag gaan de nieuwe bandjes eronder en zal de Mini ook uitgelijnt worden.
Had niet verwacht dat ik zoveel zou doen met m'n Mini, maar hij wordt er idd steeds bruter door! Me happy
Morgen gaat de Aero kit richting spuiter, dus die zal deze week of volgende week geplaats gaan worden.
Donderdag gaan de nieuwe bandjes eronder en zal de Mini ook uitgelijnt worden.
Had niet verwacht dat ik zoveel zou doen met m'n Mini, maar hij wordt er idd steeds bruter door! Me happy
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Leuk verslag Tijn
Jullie zijn allemaal lekker bezig geweest zo! 
En wat staat je coopert nu lekker op zn pootjes man, zeker met de aero gaat het dikkiedik worden!!
En wat staat je coopert nu lekker op zn pootjes man, zeker met de aero gaat het dikkiedik worden!!
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik hou je op de hoogte gozert! Zodra ik het weet stuur ik wel ff een WA-je
Held is misschien groot woord, maar je doet het wel ff voor ons allen en je vraagt er niets voor.. Zelf kan ik er geen reet van, dat heb je wel gemerkt gisteren, en ben dan ook erg blij met je handige handen
Held is misschien groot woord, maar je doet het wel ff voor ons allen en je vraagt er niets voor.. Zelf kan ik er geen reet van, dat heb je wel gemerkt gisteren, en ben dan ook erg blij met je handige handen
- Adriaan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hij heeft hele mooie FL xenons voor een spotprijs gekregenTijntjuh schreef:Ik hou je op de hoogte gozert! Zodra ik het weet stuur ik wel ff een WA-je![]()

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors