Pieterdg's Mini One - Over & out.......
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht

Is hier ook iets verlaagd.
Lijkt me een zeer goede keus. Zo'n MiTo ben je zo zat. Is niet meer als een opgeklopte Grande Punto.
Achterlichten a la RC8 zijn prachtig. Maar die voorkant . . .
Groetjes, Ron
Ja hoor. Zoiets:Btw: is er iemand die die middelste grote horizontale rooster in de achter jcw bumper kan wegshoppen, dus gewoon clean maken?

Lijkt me een zeer goede keus. Zo'n MiTo ben je zo zat. Is niet meer als een opgeklopte Grande Punto.
Groetjes, Ron
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
VETJES
MiniBeardie schreef:Ja hoor. Zoiets:Btw: is er iemand die die middelste grote horizontale rooster in de achter jcw bumper kan wegshoppen, dus gewoon clean maken?
Groetjes, Ron

- pieterdg
- Bijna verslaafd
Bericht
Heb de alfa's eigenlijk al wat links laten liggen, het wordt Mini of BMW 1 reeks....
Convince me
Is wel mooi heMiniBeardie schreef:Ja hoor. Zoiets:Btw: is er iemand die die middelste grote horizontale rooster in de achter jcw bumper kan wegshoppen, dus gewoon clean maken?
Groetjes, Ron

Heb de alfa's eigenlijk al wat links laten liggen, het wordt Mini of BMW 1 reeks....
Convince me

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
ik moet je niet overtuigen, je doet het zelf wel als we gewoon enkele foto's hier blijven zetten

Onze sponsors