Greetz BigD
=> MaVaEe's BRG! <=
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht

Maargoed misschien is het vanavond wel anders! Ff wat spul hier van mn werk meenemen en kijken of ik de huidige houder op mn nieuwe bumper kan overzetten.
Klopt! maar ik vond het zon wazig systeem met die rare moertjes op het plastic(van die grill) dat ik het gewoon moest proberen!Ralph-cooper schreef:Ben benieuwd naar het eindresultaat MaVaEe, ziet er nu nog een beetje maf uit met die zwarte grille en al dat chroom eronder![]()
Maargoed misschien is het vanavond wel anders! Ff wat spul hier van mn werk meenemen en kijken of ik de huidige houder op mn nieuwe bumper kan overzetten.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
De grotere velgen komen in het voorjaar. Deze banden hebben nog redelijk profiel en aan de eind van de herfst gooi ik op deze velgen winterbanden. Als de winter voorbij komen er meteen nieuwe grotere velgen onder!
Welke weet ik alleen nog niet
Ik heb het setje al een aantal x in het echt gezien maar op je eigen auto is ie nog 10x zo dik!Ivo schreef:Dik hoor! Wat is dat toch een mooi bumpersetje. Je auto schreeuwt met aerokit trouwens wel nog meer om een setje grotere velgen
. Zwarte bonnet stripes zouden volgens mij ook gaaf zijn i.c.m. je zwarte dak.
De grotere velgen komen in het voorjaar. Deze banden hebben nog redelijk profiel en aan de eind van de herfst gooi ik op deze velgen winterbanden. Als de winter voorbij komen er meteen nieuwe grotere velgen onder!
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Als je er maar de tijd voor neemt.
Iedereen kan dit zelf hoor!maus105 schreef:ja velgen is nu echt een must!!die gril blijf ik nog steeds niet mooi vinden ik zou de oude terug doen en zeker op een cooper bij een S is het wel minder maar daar vind ik hem ook niet zo maar mooi gedaan gaaf dat je het zelf hebt gedaan
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ziet er super uit
Heb je ook al een dopje op de uitsparing voor je sleepoog?
edit: zie dat je het kenteken ook ge-tiewrapped hebt
Heb je ook al een dopje op de uitsparing voor je sleepoog?
edit: zie dat je het kenteken ook ge-tiewrapped hebt
- maus105
- Bonkey
Onze sponsors