MCS wordt MOneC
- minipino
- Mod virus alert!
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
moet je kijken 20.000,- afgeschreven in 5 jaar tijd.
wil ik graag in schrijven voor over 5 jaar..krijg ik er geld bij hahaha

wil ik graag in schrijven voor over 5 jaar..krijg ik er geld bij hahaha

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
4000 euro afschrijving per jaar is niet weinig maar ook niet bijzonder veel. Had de mini iets gunstiger ingeschat...
Yep, kan gewoon een xenon setje in. Hoogteregeling is verplicht vanaf 01/01/2007.minipino schreef:Xenon kan je er toch later ook op zetten? (zonder hoogteregeling dan)Hans schreef:Hij heeft in 2002 €33400,- gekost.. dat heb ik er toen voor betaald.
Is een introduktie model van de Cooper-s met dus bijna alles erop..
Is wel zonder Xenon.
4000 euro afschrijving per jaar is niet weinig maar ook niet bijzonder veel. Had de mini iets gunstiger ingeschat...
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
Die verplichting is als het goed is toch alleen voor auto's die NA 06-2006 op kenteken zijn gekomen?Yep, kan gewoon een xenon setje in. Hoogteregeling is verplicht vanaf 01/01/2007.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik weet bijna zeker dat het voor auto's met een datum eerste toelating vanaf 01/01/2007 geldt.minipino schreef:Die verplichting is als het goed is toch alleen voor auto's die NA 06-2006 op kenteken zijn gekomen?peter schreef:Yep, kan gewoon een xenon setje in. Hoogteregeling is verplicht vanaf 01/01/2007.minipino schreef: Xenon kan je er toch later ook op zetten? (zonder hoogteregeling dan)
- Peter
- Volledig MINI minded!
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
iig bedankt Hans
Hij heeft bij aanschaf al aan mij gedacht, dat ooit op een dag deze auto in mijn bezit zou komen en ik er xenon lampen op zou zettenMaaij schreef:Halogeen en Xenon zijn niet te vergelijken
Maar waarom geen Xeonen en wel sproeiers en hoogteverstelling?

- bolli
- Leerling Mini lid
Bericht
Niet beter dat je die airco eerst laat maken en deze S particulier verkoopt.
Mss kunnen de werkuren goedkoper.
Zowiezo succes met de verkoop, dealer overname is het makkelijkste maar het grootste verlies.
Over die velgen, ik zou voor de 2de velg gaan als ik moet kiezen tussen de 3.
Succes met de verkoop van S alsook succes met de nieuwe cabrio.
Mss kunnen de werkuren goedkoper.
Zowiezo succes met de verkoop, dealer overname is het makkelijkste maar het grootste verlies.
Over die velgen, ik zou voor de 2de velg gaan als ik moet kiezen tussen de 3.
Succes met de verkoop van S alsook succes met de nieuwe cabrio.
Onze sponsors