tukko schreef:Ik laat ze in Losser coaten bij DISS. Is eigenenlijk een smid van huis uit maar doen bijna alleen nog maar stralen en coaten. Vragen naar Jeroen Schurink 0653202292Timini schreef:Mag ik vragen waar je de velgen laat coaten? Ik zie dat je niet heel ver bij mij vandaan woont, zoek een goed adres hier in de buurt.tukko schreef:De velgen vanochtend weggebracht naar de poedercoater. Ze zijn na de jaar wisseling klaar, heb ik mooi de tijd om winterbanden te scoren. Begonnen met de aero grill te installeren, bovenstuk zit er inmiddels in, onderstuk van de week maar eens voor gaan zitten.
Tukko's Coopers S 2007 GEN1
- Timini
- Be Mini

Bericht
Re: Tukko
Thanx! Ik zal in Januari hem eens bellen om te kijken of hij m'n s-spokes kan coaten voor een mooi prijsje.

- PimNoordhof
- Mod virus alert!

- tukko
- One wheel wonder

Bericht
Re: Tukko
Ik heb alles uit elkaar gehaald zodat alleen de kapjes overbleven. Moet wel zeggen dat het allemaal erg breekbaar aanvoelt, maar dat is goed gegaan. De folie komt uit de UK en is van 3M. Ik heb de folie van Pim Noordhof gekregen toen ik bij hem de velgen kwam ophalen. Heb geen idee waar hij het besteld heeft en wat het kost.
De grijze ring op het stuur van de airbag is het volgende projectje. Weet alleen niet of die eraf kan. En het chromen gedeelte van de grille die ik eraf heb gehaald ga ik ook doen.
De grijze ring op het stuur van de airbag is het volgende projectje. Weet alleen niet of die eraf kan. En het chromen gedeelte van de grille die ik eraf heb gehaald ga ik ook doen.
- tukko
- One wheel wonder

Onze sponsors