En wat voor motor komt er in?? Ga je de amerikanen na doen door er een LS in te hangen, die blokken zijn helemaal de shit als je de amerikanen mag geloven. Veel koppel en niet stuk te krijgen.
the evolution of a mini.. wanders spec. nieuwe striping?
- Batje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maar ff iets heel anders, weet je al wat je nieuwe drift auto wordt?? Zeker zo leuk
Want neem aan dat je nog steeds bij het Falken Team zit. 350Z, RX-7, E30 alle Remmo??
En wat voor motor komt er in?? Ga je de amerikanen na doen door er een LS in te hangen, die blokken zijn helemaal de shit als je de amerikanen mag geloven. Veel koppel en niet stuk te krijgen.
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Dit gaat wel heeeeel snel!
En die boodschappen kan je snel vrouwtje snel leveren op deze manier!
En die boodschappen kan je snel vrouwtje snel leveren op deze manier!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- wanders
- Enthousiast

Bericht
haha, moet zeggen dat ik wel wat gewend ben qua vermogen (800pk nissans) maar potverdorie, wat rijd zo'n mini toch leuk..
echt de beleving van een race wagen!
kan echt niet wachten om dat ding is mee te nemen naar de ring
had ook een mailtje gehad dat die porsche wielen verzonden zijn! dus hoop dat ik ze snel heb, kan ik gaan meten en adaptors draaien op de draaibank..
ben momenteel nog op zoek naar een paar mooie stoelen, en een goed onderstel.. maar ben er nog niet over uit of ik er gewoon een Bilstein B14 of gelijk een B16 set onder zet... dillemma!
echt de beleving van een race wagen!
kan echt niet wachten om dat ding is mee te nemen naar de ring
had ook een mailtje gehad dat die porsche wielen verzonden zijn! dus hoop dat ik ze snel heb, kan ik gaan meten en adaptors draaien op de draaibank..
ben momenteel nog op zoek naar een paar mooie stoelen, en een goed onderstel.. maar ben er nog niet over uit of ik er gewoon een Bilstein B14 of gelijk een B16 set onder zet... dillemma!
- wanders
- Enthousiast

Bericht
zo!
vandaag me wielen binnen gehad.. effe paar bandjes er omheen gedraait om even te kijken hoe het uit komt...
even de maten opgenomen voor de adaptors/spacers..
ja, hij staat heel hoog op de foto's maar dat komt omdat die op de krik staat haha!

en aangezien ik toch bezig was aan de mini gelijk de meters er even in gezet..

vandaag me wielen binnen gehad.. effe paar bandjes er omheen gedraait om even te kijken hoe het uit komt...
even de maten opgenomen voor de adaptors/spacers..
ja, hij staat heel hoog op de foto's maar dat komt omdat die op de krik staat haha!

en aangezien ik toch bezig was aan de mini gelijk de meters er even in gezet..

Laatst gewijzigd door wanders op 05 mar 2012, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Nice
Heb je de JCW Sparco's al gespot in het te koop topic...die zouden hier mooi in passen
Edit: zie dat je gereageerd had in dat topic...
Heb je de JCW Sparco's al gespot in het te koop topic...die zouden hier mooi in passen
Edit: zie dat je gereageerd had in dat topic...
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Goeie keuze man! Gaat volgens mij erg dik staan. Het is voor velen alleen nog de klik maken om over te stappen van 4*100 naar een andere steek icm adapters, terwijl er maar weinig leden problemen hebben om spacers te monteren. Ook maar es over nadenkenwanders schreef:ja er is genoeg leuks te krijgen natuurlijk...
ik heb zelf voor deze wielen gekozen omdat ze origineel porsche zijn (bbs) dus super sterk en ze wegen echt nix vergeleken met een ander wiel in 9J.
Onze sponsors