hahaha !
Oké, Speedy je zit nu op 10 !
héé, kan ik maar 1 x een karma "uitdelen"? Dan hou je m van me te goed, GreyCooperS !
Tell me ! Welke leds heb ik nog allemaal nodig...
Heb er even over nagedacht en met mn wederhelft overlegd, en heb enkele "wensen"/mods voor de komende tijd bedacht !
- Oranje lights vervangen in voorbumper of volledig andere "standlights"
- Schroefsetje of verlagings veren (Advies gevraagd !)
evt in combinatie met spacers(?) (Advies gevraagd !)
- Andere uitlaat (Advies gevraagd)
- Beekkuurtje (Waarschijnlijk stage IIa )
- Zijpanelen met "air intake"
- Witte achterlichten
Zal niet in heel korte tijd allemaal gebeuren, alles op zn tijd...
Laatst gewijzigd door HansF op 22 feb 2010, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou persoonlijk voor een schroeset gaan.Ik vond alleen veren de R53S echt bikkelhard maken. Met de KW schroefset stond 'ie lager, zaten er grotere wielen onder (18" ipv 17") en toch was de demping veel beter. Natuurlijk niet comfortabeler, maar hij klapte iig niet zo hard over dwarsrichels en door gaten. Met alleen de veren vloog je zowat door het dak, met de schroefset was dit niet zo.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *