Leuk dat de mini je bevalt, veel plezier ermee
Mini Poeper... Clubman & Classic!
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
zo triest, van die laml*llen die niet van andermans spullen af kunnen blijven...
Hoe zit het hier eigenlijk met foto's, heb al heeeeeel lang niks gezien, of ligt dat aan mij...?
Hoe zit het hier eigenlijk met foto's, heb al heeeeeel lang niks gezien, of ligt dat aan mij...?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Helaas heeft t vaak te ook te maken met duitse platen
Heb ooit een vriendinnetje gehad in Gennep, vlak bij grens...pa reed in een duite 5 serie...die had ook een paar keer per maand vandalisme aan de auto, zeker als je wat meer het land in gaat...
Stelletje hufters...
Heb ooit een vriendinnetje gehad in Gennep, vlak bij grens...pa reed in een duite 5 serie...die had ook een paar keer per maand vandalisme aan de auto, zeker als je wat meer het land in gaat...
Stelletje hufters...
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Zo zinloos en zo frustrerend. Blijf gewoon met je poten van andermans spullen!
Gelukkig ga je dus blijkbaar binnenkort verhuizen naar een rustiger dorp.
ps mijn broer reed ooit als Nederlandse militair uit Seedorf DE terug naar huis in een Duits huurbusje. Nog nooit zoveel middelvingers gezien. Terwijl hij duidelijk een Nederlandse vlag op z'n schouder droeg. Nederlanders zijn echt zielig als het om anti-Duitse sentimenten gaat.
Gelukkig ga je dus blijkbaar binnenkort verhuizen naar een rustiger dorp.
ps mijn broer reed ooit als Nederlandse militair uit Seedorf DE terug naar huis in een Duits huurbusje. Nog nooit zoveel middelvingers gezien. Terwijl hij duidelijk een Nederlandse vlag op z'n schouder droeg. Nederlanders zijn echt zielig als het om anti-Duitse sentimenten gaat.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Dude vet zonde! Achterlijk gedrag ook altijd!
Bah!
Maar snel verhuizen dan
Om ook maar een sterk "Duitsekentekenverhaal" uit de kast te trekken:
Op wintersport kwamen wij een Nederlander tegen die in Duitsland werkte, en dus een auto met Duits kenteken reed, 5-serie.
Hij heeft het zo erg meegemaakt dat skinheads een aantal bakstenen uit de auto naar hem gooiden op de snelweg!
Serieus bizar!
Bah!
Maar snel verhuizen dan
Om ook maar een sterk "Duitsekentekenverhaal" uit de kast te trekken:
Op wintersport kwamen wij een Nederlander tegen die in Duitsland werkte, en dus een auto met Duits kenteken reed, 5-serie.
Hij heeft het zo erg meegemaakt dat skinheads een aantal bakstenen uit de auto naar hem gooiden op de snelweg!
Serieus bizar!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
maar wel erug balen dit weer
stelletje klotehommels
der handen zouden er bij af moeten vallen maarja het gebeurt helaas nu eenmaal
succes met het herstel en daarna weer heerlijk genieten van je traktor
en owja meer foto's hierow
Greetz BigD
ik heb er nog 1 liggen kan je zo krijgenMiniBeardie XL schreef:Balen zeg![]()
Maar snel een hele grote NewMINIClub.NL-sticker achterop, net zoals BigD
maar wel erug balen dit weer
Greetz BigD
the F56 story of Brenda
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Thanks voor jullie medeleven!
Duits of Nederlands kenteken... met mijn vorige MINI heb ik bij elkaar aan vandalisme een getal van ruim 3 nullen moeten besteden terwijl ik met de BMW niets. Beide auto's op NL kenteken...
Duits of Nederlands kenteken... met mijn vorige MINI heb ik bij elkaar aan vandalisme een getal van ruim 3 nullen moeten besteden terwijl ik met de BMW niets. Beide auto's op NL kenteken...
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Hier dan eindelijk foto's!

Morgen gaat auto bij mijn dealer naar binnen, daar worden zwarte spiegelkappen, chromen tankdop en JCW side scuttles gemonteerd. Binnenkort ook veren monteren!

Morgen gaat auto bij mijn dealer naar binnen, daar worden zwarte spiegelkappen, chromen tankdop en JCW side scuttles gemonteerd. Binnenkort ook veren monteren!
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dikke bak! 
Jammer van de start.....
Volgens mij hebben wij daar, hier in de grensstreek, (gelukkig) een stuk minder last van!
Want hier rijden nogal wat Duitse auto's, ook door Nederlanders
Nog een vraagje/dingetje;
Heb je op je achterbumper een beschermfolie geplakt? Misschien wel handig/vertandig als je de hond erin en eruit laat. Beschermd tegen beschadiging en/of krassen op je bumperrand
Jammer van de start.....
Want hier rijden nogal wat Duitse auto's, ook door Nederlanders
Nog een vraagje/dingetje;
Heb je op je achterbumper een beschermfolie geplakt? Misschien wel handig/vertandig als je de hond erin en eruit laat. Beschermd tegen beschadiging en/of krassen op je bumperrand
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooie clubman!
Wielen staan em idd goed, ben benieuwd naar de mods.
@ sven, hoe zit dat met die beschermfolie? Heb ondervonden dat ik erg zal moeten opvallen om iets in de koffer te laden zonder te haperen aan de bumper ... Is dat iets wat je kan zien of is het een onzichtbare strip ofzo?
@ sven, hoe zit dat met die beschermfolie? Heb ondervonden dat ik erg zal moeten opvallen om iets in de koffer te laden zonder te haperen aan de bumper ... Is dat iets wat je kan zien of is het een onzichtbare strip ofzo?
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
R95 bruut!
Mooie ride man,maar zoals je zelf al aangeeft; verlagen!
Mooie ride man,maar zoals je zelf al aangeeft; verlagen!
MINI Dubman '07 PureSilver

Onze sponsors