Misschien is het leuk binnenkort een evenement te organiseren voor de club, mochten mensen van de club het leuk vinden in de wagen te rijden..?
F56 Next! Robbert's Cooper S BRG
- robbert-1
- Mod virus alert!

Bericht
Re: Robbert's Cooper S BRG; ..Snowboots
Tesla is inderdaad totaal wat anders haha
Wat power betreft is er geen vergelijk, maar voor lekker te karten blijft een mini de juiste keuze! Zelf rij ik geen Model S, zo'n feest is werken voor Tesla niet, maar kan hem regelmatig mee naar huis nemen
Misschien is het leuk binnenkort een evenement te organiseren voor de club, mochten mensen van de club het leuk vinden in de wagen te rijden..?
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik als (soon to be ex)HTS-Autotechnieker vind het sowieso wel leuk vinden om een Tesla eens te ruiken, voelen en proeven!
Gezien er hier ook (ex)IVA-studenten zijn, zullen die de toekomst ook wel interssant vinden.
Goed idee!
Gezien er hier ook (ex)IVA-studenten zijn, zullen die de toekomst ook wel interssant vinden.
Goed idee!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- robbert-1
- Mod virus alert!

Bericht
Re: Next! Robbert's Cooper S BRG
Na een jaar mini-loos te zijn geweest is het tijd voor een oplvolger van de BRG R53, en de keuze is gevallen op... een F56 BRG! Als je eenmaal mini hebt gereden is er geen weg meer terug en hetzelfde geldt voor Britisch Racing Green exterieur. Wij hebben gekozen voor de volgende configuratie:
- Britisch Racing Green exterieur, zwart dak / spiegels
- Cosmos Spoke Black 17"
- Sportstoelen Double Stripe black
- Interieurpanelen Dark Cottonwood
- Hemelbekleding antracite
- Navigatiesysteem Professional
- Lichtpakket
- Middenarmsteun
- Mini connected
- Mini excitement

Nu 12 weken geduld hebben..
- Britisch Racing Green exterieur, zwart dak / spiegels
- Cosmos Spoke Black 17"
- Sportstoelen Double Stripe black
- Interieurpanelen Dark Cottonwood
- Hemelbekleding antracite
- Navigatiesysteem Professional
- Lichtpakket
- Middenarmsteun
- Mini connected
- Mini excitement
Nu 12 weken geduld hebben..
- Sturmer
- One wheel wonder

- robbert-1
- Mod virus alert!

Bericht
Re: F56 Next! Robbert's Cooper S BRG
Bedankt! Ben heel erg benieuwd hoe de F56 rijd in vergelijking met de R53..
- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Mooi hoor, en volgens mij de eerste die zich hier meld qua aankoop van de F56 ben heel benieuwd

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Ward
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gaaf zeg! Veel plezier met je nieuwe MINI ik ben benieuwd wat je er van vind!
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht 
"We've got a thing that's called...MINI love"
Gefeliciteerd met de nieuwe F56.
Mooie keuze.
Mooie keuze.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gaaf! Congrats! Volgens mij ben je (een van) de eersten hier met een nieuwe F56!

Ja leuk! Hoewel ik die hele milieu-downsizing-hype in de autobranche helemaal niks vindt, kan ik Tesla wel waarderen!robbert-1 schreef:Misschien is het leuk binnenkort een evenement te organiseren voor de club, mochten mensen van de club het leuk vinden in de wagen te rijden..?
- BoySteketee
- 4 op een rij!

Bericht
Ben heel erg benieuwd naar deze MINI in het echt straks! Word waarschijnlijk een prachtige auto 
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd

- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heel gaaf!
Ik heb laatst op het feestje van Ekris twee F56's in BRG gezien en dat staat 'm super. Daar ga je heel veel plezier mee hebben! 
Leuk dat je bij Tesla werkt, geweldige auto's! Heb laatst in de BMW i3 gereden en dat was voor mij het bewijs dat elektrisch rijden heel leuk kan zijn. Het lijkt me erg leuk om het rijden in een Tesla ook eens te ervaren!robbert-1 schreef:Misschien is het leuk binnenkort een evenement te organiseren voor de club, mochten mensen van de club het leuk vinden in de wagen te rijden..?

- robbert-1
- Mod virus alert!

Bericht
Ik zal kijken of ik binnenkort een evenement kan organiseren, waarschijnlijk in Amsterdam.
Heb de i3 ook gereden en vond het tegenvallen in vergelijking met de Model S. Niet zo sportief als andere Bmw's (indirect sturen en slechte gaspedaalresponse), dat is bij Tesla veel beter geregeld! Daarentegen kan ik het materiaal gebruik van de i3 enorm waarderen, dat is echt vernieuwend en mooi!Ivo schreef:Heel gaaf!Ik heb laatst op het feestje van Ekris twee F56's in BRG gezien en dat staat 'm super. Daar ga je heel veel plezier mee hebben!
Leuk dat je bij Tesla werkt, geweldige auto's! Heb laatst in de BMW i3 gereden en dat was voor mij het bewijs dat elektrisch rijden heel leuk kan zijn. Het lijkt me erg leuk om het rijden in een Tesla ook eens te ervaren!robbert-1 schreef:Misschien is het leuk binnenkort een evenement te organiseren voor de club, mochten mensen van de club het leuk vinden in de wagen te rijden..?
Ik zal kijken of ik binnenkort een evenement kan organiseren, waarschijnlijk in Amsterdam.
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Die dashdelen is dat rare gerecyclede stofje...
Dat vind ik juist echt 3x niks.. Vernieuwend; ja. mooi; nee.robbert-1 schreef:Daarentegen kan ik het materiaal gebruik van de i3 enorm waarderen, dat is echt vernieuwend en mooi!
Die dashdelen is dat rare gerecyclede stofje...
- paddo
- Be Mini

- robbert-1
- Mod virus alert!

Bericht
Toch nog een paar extra's toegevoegd..
- Regen- en lichtsensor
- Boordcomputer
- PDC (achter)
Na het lezen van de eerste reviews begint het te kriebelen, kan niet wachten! Ben vooral erg benieuwd naar de rev-sync, het nieuwe navigatiesysteem en de led headlights.
- Regen- en lichtsensor
- Boordcomputer
- PDC (achter)
Na het lezen van de eerste reviews begint het te kriebelen, kan niet wachten! Ben vooral erg benieuwd naar de rev-sync, het nieuwe navigatiesysteem en de led headlights.
Onze sponsors