Knoppen waren bij mij al gespoten maar vind ze niet zo heel netjes gedaan. Misschien van de zomer (als ik hem dan nog heb) maar eens overnieuw doenBurnoutBram schreef:Mooi man! De kapjes en knopjes van mijn stuur moet ook nog eens gespoten. Viel dat mee?
Remon's Dark Silver R53 - Sold :(
- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Kapjes zijn uiteraard wel easy om te doen!
Re: Remon's R53 - Interieurmods
- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Re: Remon's Dark Silver R53 - Recaro's en more!
Heeft iemand weleens de complete multifunctionele knoppen geschuurd zodat ook de pictogrammen eraf zijn? Ik wil dit namelijk proberen om daarna de pictogrammen weer terug te plaatsen met decals... Vraag me alleen af of de knoppen van origine compleet van doorschijnend kunststof zijn, ze moeten uiteraard nog wel verlicht zijn als ik klaar ben 
- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
En nog een paar betere foto's van het stuurtje 

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

Bericht
Dat stuurt zo lekker! Ga je veel plezier aan beleven.
- speedy
- NMC Legend

- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Thnx! Stuurt ook wel echt lekker ja, geen spijt van 
- Brana.b
- Mod virus alert!

- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Zojuist is mijn Mini dan helaas met de respectabele kilometerstand van 149.745 opgehaald...
Aan de ene kant heel jammer dat hij weg is, maar ik gok dat hij in goede handen is. Als het goed is zien jullie hem snel weer op het forum terug! Heb echt enorm genoten van de Mini en kijk blij terug op de afgelopen 2,5 jaar en 33.750 km.
In verband met de kilometers die ik maak heb ik besloten om een zuinigere auto te gaan zoeken. Momenteel zijn de pijlen gericht op een Alfa Giulietta, morgen ga ik weer bij eentje kijken.
De Mini is helaas sneller verkocht dan ik had verwacht, dus ik moet nu snel op zoek naar wat nieuws
Wat ik wel weet is dat er in de toekomst, als er een tweede auto voor de vrouw o.i.d. uitgezocht moet worden, er voor 90% zekerheid weer een Mini komt!
De Recaro's zijn trouwens niet met de Mini mee verkocht. Ik twijfel nog of ik ze ga verkopen, meenemen naar de volgende auto of voorlopig opslaan.
Vooralsnog blijf ik hier ook nog wel even rondhangen, blijft een mooi forum om te volgen en sowieso een van de meest sociale die ik tot nu toe ben tegen gekomen
Aan de ene kant heel jammer dat hij weg is, maar ik gok dat hij in goede handen is. Als het goed is zien jullie hem snel weer op het forum terug! Heb echt enorm genoten van de Mini en kijk blij terug op de afgelopen 2,5 jaar en 33.750 km.
In verband met de kilometers die ik maak heb ik besloten om een zuinigere auto te gaan zoeken. Momenteel zijn de pijlen gericht op een Alfa Giulietta, morgen ga ik weer bij eentje kijken.
De Mini is helaas sneller verkocht dan ik had verwacht, dus ik moet nu snel op zoek naar wat nieuws
De Recaro's zijn trouwens niet met de Mini mee verkocht. Ik twijfel nog of ik ze ga verkopen, meenemen naar de volgende auto of voorlopig opslaan.
Vooralsnog blijf ik hier ook nog wel even rondhangen, blijft een mooi forum om te volgen en sowieso een van de meest sociale die ik tot nu toe ben tegen gekomen

- Brightness
- NMC Legend

Bericht
Re: Remon's Dark Silver R53 - Sold :(
Gefeliciteerd met de verkoop. Ben benieuwd naar je opvolger.
- Remonvdh
- Be Mini

Bericht
Re: Remon's Dark Silver R53 - Sold :(
De opvolger is inmiddels binnen, het is een Alfa Romeo Giulietta 1.4T 170 geworden in de kleur Grigio Antracite
Momenteel nog redelijk standaard, maar ook hier heb ik wel wat kleine plannen mee (al zei ik dat ook toen ik de Mini kocht
)
Wat al besteld is en er hopelijk volgende week gaat gebeuren:
- Grote beurt incl. verversen alle vloeistoffen
- Novitec verlagingsveren 40mm
- Novitec 16mm spoorverbreders rondom
En waarschijnlijk komt daar heel snel bij:
- Dubbele uitlaat (L-R) met 100mm eindstukken
Daarna hoop ik het wat rustiger aan te gaan doen en heb ik alleen nog wat toekomstplannen:
- Brembo 330mm remmen upgrade
- Navi inbouwen (Parrot Asteroid o.i.d.)
- Bruin lederen interieur (is nu rood leder
)
Vooralsnog een compleet andere auto dan de Mini, wat zakelijker en rustiger, maar dat was ook de bedoeling. De plannen zijn ook niet zo 'extreem' als wat ik bij de Mini gedaan heb, ik zal het meer OEM+ houden
Maargoed, eerst maar eens van die JEEP-modus af!

Wat al besteld is en er hopelijk volgende week gaat gebeuren:
- Grote beurt incl. verversen alle vloeistoffen
- Novitec verlagingsveren 40mm
- Novitec 16mm spoorverbreders rondom
En waarschijnlijk komt daar heel snel bij:
- Dubbele uitlaat (L-R) met 100mm eindstukken
Daarna hoop ik het wat rustiger aan te gaan doen en heb ik alleen nog wat toekomstplannen:
- Brembo 330mm remmen upgrade
- Navi inbouwen (Parrot Asteroid o.i.d.)
- Bruin lederen interieur (is nu rood leder
Vooralsnog een compleet andere auto dan de Mini, wat zakelijker en rustiger, maar dat was ook de bedoeling. De plannen zijn ook niet zo 'extreem' als wat ik bij de Mini gedaan heb, ik zal het meer OEM+ houden

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!

- Brightness
- NMC Legend

- speedy
- NMC Legend

- Pim_E
- Mod virus alert!

Onze sponsors