Yep..... ooit.....coendek schreef:works pakket?
jbcola's BRG MCS VERKOCHT!!
- Wint
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Onder de Erasmusbrug
Bericht
Kan echt absoluut geen kwaad.
Maja, als je lassen leuk vind, moet je het zeker doen.
Mijn uitlaat hangt al 2 jaar in alleen de 2 buitenste rubbers/beugels.coendek schreef:
Het is een uitlaat voor een facelift zie ik.... heb jij ook facelift..? anders moet je de middelste ophang punten heet maken en verbuigen
Coen
Kan echt absoluut geen kwaad.
Maja, als je lassen leuk vind, moet je het zeker doen.

Save a tree, eat a beaver


- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Hoeft niet gelast te worden hoor.. gewoon ff goed warm stoken en beetje buigen... Hangt ook prima aan de buitenste maar ik heb hem gekocht INCL. montage.. dusse.. vandaarWint schreef:Mijn uitlaat hangt al 2 jaar in alleen de 2 buitenste rubbers/beugels.coendek schreef:
Het is een uitlaat voor een facelift zie ik.... heb jij ook facelift..? anders moet je de middelste ophang punten heet maken en verbuigen
Coen
Kan echt absoluut geen kwaad.
Maja, als je lassen leuk vind, moet je het zeker doen.

- Stan
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: Oostende
Bericht
heb je ook het org. attest van deze uitlaat , anders moet hij er onvermijdelijk terug af en heb je een rode kaart.
dit is mijn zoon overkomen met zijn Lupo GTI.
de uitlaat moest er af want ze weigerden om de uitlaatgassen te meten, met als resultaat een rode kaart met als reden verboden tot het verkeer.
Opletten voor de Gocca autokeuring, de uitlaat moet met de buitenste en de binnenste beugels opgehangen zijn aan het chassis.jbcola schreef:Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had. Gewoon eraf slijpen en ophangen aan de buitenste? Dan probeer ik dat ook
heb je ook het org. attest van deze uitlaat , anders moet hij er onvermijdelijk terug af en heb je een rode kaart.
dit is mijn zoon overkomen met zijn Lupo GTI.
de uitlaat moest er af want ze weigerden om de uitlaatgassen te meten, met als resultaat een rode kaart met als reden verboden tot het verkeer.
- jbcola
- Brugse zot
- Locatie: Seychellen
Bericht
Is toch origineel Mini??
Dat ophangen is nu niet direct zo'n probleem en dat attest waarschijnlijk ook niet hé, effe aanvragen bij Cocquyt
Toch bedankt voor de opmerking

geen geduld

Dat ophangen is nu niet direct zo'n probleem en dat attest waarschijnlijk ook niet hé, effe aanvragen bij Cocquyt

Toch bedankt voor de opmerking

Ga mij er straks al effe onder plooienKomt goed, maandagmorgen weet ik wat te doen

geen geduld


- Stan
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: Oostende
Bericht
Er bestaan heel strenge normen op het vlak van de geluidsproductie van vervangingsuitlaten. Zo mogen vervangingsuitlaten maximaal hetzelfde aantal decibels produceren als de originele exemplaren. De limiet voor originele uitlaten ligt al enkele jaren op 74 dB (A) en er is zelfs sprake van om die maximumwaarde binnen enkele jaren naar 72 dB (A) te brengen. Alle uitlaten moeten ook e- of E-gekeurdE-gekeurd
label dat enkel toegekend wordt als een onderdeel voldoet aan de eisen van het Reglement van Genève (E-) of van de Europese Richtlijnen (e-). zijn én het e- of E-goedgekeurdeE-gekeurd
label dat enkel toegekend wordt als een onderdeel voldoet aan de eisen van het Reglement van Genève (E-) of van de Europese Richtlijnen (e-). nummer dragen. De emissietest moet op een normale manier kunnen gebeuren. En in dit geval dient een homologatieattest aan de technische keuring voorgelegd te worden waarin staat dat de uitlaat effectief voldoet aan de wettelijke vereisten.
Je kan natuurlijk doen zoals ik, net voor je naar de keuring gaat uitlaat eraf en org. erop.
jbcola schreef:Is toch origineel Mini??
Dat ophangen is nu niet direct zo'n probleem en dat attest waarschijnlijk ook niet hé, effe aanvragen bij Cocquyt![]()
Toch bedankt voor de opmerking![]()
Ga mij er straks al effe onder plooienKomt goed, maandagmorgen weet ik wat te doen
geen geduld![]()
Er bestaan heel strenge normen op het vlak van de geluidsproductie van vervangingsuitlaten. Zo mogen vervangingsuitlaten maximaal hetzelfde aantal decibels produceren als de originele exemplaren. De limiet voor originele uitlaten ligt al enkele jaren op 74 dB (A) en er is zelfs sprake van om die maximumwaarde binnen enkele jaren naar 72 dB (A) te brengen. Alle uitlaten moeten ook e- of E-gekeurdE-gekeurd
label dat enkel toegekend wordt als een onderdeel voldoet aan de eisen van het Reglement van Genève (E-) of van de Europese Richtlijnen (e-). zijn én het e- of E-goedgekeurdeE-gekeurd
label dat enkel toegekend wordt als een onderdeel voldoet aan de eisen van het Reglement van Genève (E-) of van de Europese Richtlijnen (e-). nummer dragen. De emissietest moet op een normale manier kunnen gebeuren. En in dit geval dient een homologatieattest aan de technische keuring voorgelegd te worden waarin staat dat de uitlaat effectief voldoet aan de wettelijke vereisten.
Je kan natuurlijk doen zoals ik, net voor je naar de keuring gaat uitlaat eraf en org. erop.
Onze sponsors