peter schreef:Jannie begint je een pain in the ass te vinden.mini cabrio schreef:Hebben Thomas en ik het toch goed gezienpeter schreef:
Klopt! Zo moest ff naar de Kappersservice. Het blijft tenslotte een kapperauto zo'n MINI hahahahahaha.
JCW dash heb ik wel over nagedacht maar ik vind het antraciete dashboard wat ik erin heb gezet ook al dik icm met het chroom interieur.we waren ff bij de coupe wezen kijken, toen ik vanuit de showroom wat diks voorbij zag rijden, ben daarna nog die kant op gereden, maar kon em niet meer vinden
haha
Je heb wel gelijk, dat antaciete dash is ook wel erg mooi zoZe zegt; ik kan niet eens wat stiekums doen... Ik word overal gespot/in de gaten gehouden hahaha
![]()
Geintjuh natuurlijk!
The Heks II foto's bushrit Björn thnx!!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
hahahahaha ja Peter, eigen schuld, moet je haar maar niet met zo'n dikke bak de openbare weg op sturen....
hahaha maar ik zal het voortaan dan eerst even aan haar vragen of ik haar mag spotten, dan kan ze tenminste ook nog stiekem ergens heen
hahaha
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
ik was eerst Dick!

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Lekker stel zijn jullie....!
Ben er nog iedere dag supertrots op als ik um voor de deur zie staan en het rijden is echt een genot!
Ik rij op vrijdag regelmatig naar Hoofddorp om dan een half uur later achter Jannie aan weer naar huis te rijden. Dan cirkel ik als een havik om de MINI heen.

Ben er nog iedere dag supertrots op als ik um voor de deur zie staan en het rijden is echt een genot!
Ik rij op vrijdag regelmatig naar Hoofddorp om dan een half uur later achter Jannie aan weer naar huis te rijden. Dan cirkel ik als een havik om de MINI heen.
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Met mij ruilen, ik heb twee sets s-spokes. Ik deel je punt. Deal ?peter schreef:Wat moet ik nou met 2 sets Bullets? Om nou in de zomer op dezelfde velgen te gaan rijden als in de winter...Thomas schreef:Ik zou er 17"bullits op zetten Peter, ik wil met pijn in mn hart wel ruilen!![]()
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
Even het weekend begroeten.
Misschien wel een leuke rit. Moet nog iemand hebben die mijn drinken aangeeft etc het erg leuk zal vinden om deze rit mee te maken.
We kunnen ook ruilen van auto als je echt niet meer weet waar je wilt starten met modden....
Ga echt ff kappen nu
peter schreef:Nou moet je echt ophouden.![]()
Hebbie gezopen ofzo!?
Even het weekend begroeten.
Misschien wel een leuke rit. Moet nog iemand hebben die mijn drinken aangeeft etc het erg leuk zal vinden om deze rit mee te maken.
We kunnen ook ruilen van auto als je echt niet meer weet waar je wilt starten met modden....
Ga echt ff kappen nu
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Lekker bezig Raymond!! 
Ik heb ook al eens geprobeerd om Peter back-to-basic te sturen met onze Cooper.... helaas ook niet gelukt...
Ik heb ook al eens geprobeerd om Peter back-to-basic te sturen met onze Cooper.... helaas ook niet gelukt...
- Peter
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik word gek!
Vertel ik vanmorgen tegen Jannie dat ik op het forum de vraag heb gesteld wat de (eventuele) volgende (kleine) mod zou kunnen worden, zegt ze meteen; ANDERE STOELEN!!!!
Dat geloof je toch niet!
De zoektocht naar Recaro Sportsters kan dus gaan beginnen... Hebben de vollederen JCW stoelen ook het JCW logo op de rugleuning?
Op de MINI site staat alleen alcantara uitvoering afgebeeld en daar staat het logo wel op.
Vertel ik vanmorgen tegen Jannie dat ik op het forum de vraag heb gesteld wat de (eventuele) volgende (kleine) mod zou kunnen worden, zegt ze meteen; ANDERE STOELEN!!!!
Dat geloof je toch niet!
De zoektocht naar Recaro Sportsters kan dus gaan beginnen... Hebben de vollederen JCW stoelen ook het JCW logo op de rugleuning?
Op de MINI site staat alleen alcantara uitvoering afgebeeld en daar staat het logo wel op.
Onze sponsors