Hij verbruikt geen olie, is volgens mij gewoon even het 'schoonblazen' van de motorbiermagnaat schreef:Verbruikt hij ook olie? Die blauwe wolken kunnen nooit goed zijn!
R56 John Cooper Works PW (Goodbye.. p.56)
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
!
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Coole mod trouwens die spiegels
x2. Die van mij gooit er ook van die wolken uit, maar verbuikt geen olie. Zal wel R56 dingetje zijn.parklaneworks schreef:Hij verbruikt geen olie, is volgens mij gewoon even het 'schoonblazen' van de motorbiermagnaat schreef:Verbruikt hij ook olie? Die blauwe wolken kunnen nooit goed zijn!!
Coole mod trouwens die spiegels
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
Oh apart! Maarja dan maakt het niet uit.
Stond op de parkplatz van de ring olie te peilen van de micra, vroeg een engelsman of hij veel verbruiktje. Tsja niks en die van jou? 1 liter per 4 rounds.
Wat volgens hem iets goeds! Zo lang hij olie zoop deed hij het ook nog.
Stond op de parkplatz van de ring olie te peilen van de micra, vroeg een engelsman of hij veel verbruiktje. Tsja niks en die van jou? 1 liter per 4 rounds.
Wat volgens hem iets goeds! Zo lang hij olie zoop deed hij het ook nog.
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
ebay. bij zoekterm doe je "led R53" of "led R56" en bingo. Ik heb hier nog een setje liggen voor een R53. Ter overname (is eigenlijk van Menno, maar liggen bij mij en mogen in de verkoop)Garta schreef:Gaaf die knipperlichten, waar te doen, krijgen of info?
MINI Dubman '07 PureSilver

- A.J. the schnitzz
- 4 op een rij!

Bericht
grrr! lekkere sound!!!!
tijd om eens met beek te gaan babbelen voor mij
Veel plezier er van, maar dat zal natuurlijk wel lukken
gr,
A.J.
tijd om eens met beek te gaan babbelen voor mij
Veel plezier er van, maar dat zal natuurlijk wel lukken
gr,
A.J.
Een dag niet gereden is een dag niet genoten!
- Beek Auto Racing
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Dat is altijd een goed plan, we babbelen heel wat af en de koffie staat altijd klaarA.J. the schnitzz schreef: tijd om eens met beek te gaan babbelen voor mij![]()
MINI accessoires, tuning en onderhoud

www.minispeed.nl
www.tarox-remmen.nl
www.porscheperformance.nl

www.minispeed.nl
www.tarox-remmen.nl
www.porscheperformance.nl
- A.J. the schnitzz
- 4 op een rij!

Bericht
Zeker na het zien van de ride van mushrob afgelopen zaterdag, en dan nu het geluid van deze....
Al heb ik dan wel een R53...
In september ben ik duidelijk van de partij!!!Beek Auto Racing schreef:Dat is altijd een goed plan, we babbelen heel wat af en de koffie staat altijd klaarA.J. the schnitzz schreef: tijd om eens met beek te gaan babbelen voor mij![]()
Zeker na het zien van de ride van mushrob afgelopen zaterdag, en dan nu het geluid van deze....
Al heb ik dan wel een R53...
Een dag niet gereden is een dag niet genoten!
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
He Jan,
Coole mod hoor.
"t is dat het bij ons niet meer nodig is maar anders...............
Trouwens het was weer gezellig hoor.
Annet
Coole mod hoor.
"t is dat het bij ons niet meer nodig is maar anders...............
Trouwens het was weer gezellig hoor.
Annet

- Adriaan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gewoon wat vocht uit de uitlaat waardoor de lens van de camera eventjes beslaat...mushrop schreef:x2. Die van mij gooit er ook van die wolken uit, maar verbuikt geen olie. Zal wel R56 dingetje zijn.parklaneworks schreef:Hij verbruikt geen olie, is volgens mij gewoon even het 'schoonblazen' van de motorbiermagnaat schreef:Verbruikt hij ook olie? Die blauwe wolken kunnen nooit goed zijn!!
Coole mod trouwens die spiegels![]()
Onze sponsors