Oh, zei Rob dat?GreyCooperS schreef:Daar ik, zoals Rob al treffend zei, meer een poser dan een racer ben...
Peter's PW R53...new ride..pag 336
- Rickster
- Volledig MINI minded!

Bericht
als je elk weekend paar rondjes op de ring maakt moet je gaan nadenken over de sterkte en veiligheid maar volgens mij doe jij dat niet echt..
zou gewoon kijken wat je mooi vindt en naar de prijs.. mag je zo'n halve beugel eigenlijk wel een kooi noemen?
zou gewoon kijken wat je mooi vindt en naar de prijs.. mag je zo'n halve beugel eigenlijk wel een kooi noemen?
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gewoon de goedkoopste clubsportbeugel nemen. En nee, officieel is dat geen kooi, but who cares.
Coole mod!
Coole mod!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
@Frenk...I know man..en thx voor het meedenken..vind de clubsport gewoon dik staan
@Frankie..oh was jij die sjaak
@Rick..nee...ik moet alleen opletten of je m goed ziet van buiten en of die te poetsen is
@Rick en Ralph..nope...hij word niet geel
@Stefan...waarom is die Chromium huppeldepup op de lange termijn niet goed?
@Frankie..oh was jij die sjaak
@Rick..nee...ik moet alleen opletten of je m goed ziet van buiten en of die te poetsen is
@Rick en Ralph..nope...hij word niet geel
@Stefan...waarom is die Chromium huppeldepup op de lange termijn niet goed?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Mmhh ok...zo lang houd die t bij mij toch niet vol, maar wel goed argument om de goedkopere te nemen 
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ooo ff gemist ja culbsport beugel zou ik ook nemen
Is ook heel dik
Is ook heel dik
burn rubber not your soul

- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha zie je wel jij kan dat ook niet zeggen dat de spaarpot gespekt moet worden en wachten......maar ondertussen steeds een stapje dichterbij..........lol
burn rubber not your soul

Onze sponsors