speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2011, 10:56

bij mij zat íe er in binnen anderhalf uur op. Wat was nou het probleem?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

29 mei 2011, 11:03

die radiator daar achter zit in steuntjes vast en die zijn vrij dik waardoor de intercooler niet ver genoeg naar achteren kon en de klemmetjes van de brakeducts zaten in de weg .
Toine had met de Forge intercooler op de clubman hetzelfde en had ook de twijfels bij de 100% makkelijke pasvorm :?
Denk dat ze bij Beek gewoon weten dat je die steuntjes moet afknippen/inkorten en dan is het natuurlijk zo gedaan maar als je elke keer moet zoeken waar die nou tegen aan komt enzo.
Meani
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

29 mei 2011, 12:56

Lekker hoor, en dat vindt je blok nu ook, al die koude inlaatlucht.
Zou wel dik zijn als je hem echt goed zag zitten, maar waarschijnlijk is het irl beter te zien.
Bij mijn 350z heb ik heel de grill eruit gedremeld maar misschien is dat weer een beetje zonde van je mooie bumper.

Afbeelding
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

29 mei 2011, 13:00

grille kan ik er zo uithalen maar vind dit niet zo bij een mini passen ;)
bij jou staat het wel heel vet!
mijn intercooler glimt ook minder en vind ik dan ook niet echt iets om zo te showen :(
gaat het goed verder? tijdje niets van je gehoord ..
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 mei 2011, 13:01

speedy schreef:die radiator daar achter zit in steuntjes vast en die zijn vrij dik waardoor de intercooler niet ver genoeg naar achteren kon en de klemmetjes van de brakeducts zaten in de weg .
Toine had met de Forge intercooler op de clubman hetzelfde en had ook de twijfels bij de 100% makkelijke pasvorm :?
Denk dat ze bij Beek gewoon weten dat je die steuntjes moet afknippen/inkorten en dan is het natuurlijk zo gedaan maar als je elke keer moet zoeken waar die nou tegen aan komt enzo.
De forge intercooler zat te ver naar voren die kon nog een ietje pietsje naar achteren. dus nu schuurt hij ook niet meer tegen de grill. brake-ducks zitten hier niet in de weg.Alleen de ecte aansluitingen naar achteren is een probleempje.
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Meani
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

29 mei 2011, 13:05

speedy schreef:grille kan ik er zo uithalen maar vind dit niet zo bij een mini passen ;)
bij jou staat het wel heel vet!

mijn intercooler glimt ook minder en vind ik dan ook niet echt iets om zo te showen :(
gaat het goed verder? tijdje niets van je gehoord ..
Gaat uitstekend hier. Lees iedere dag nog trouw mee dus weet precies wat je allemaal uitspookt. Ik post alleen wat minder.
Thx for asking :icon_top:
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

29 mei 2011, 13:10

tot meets man ;)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2011, 14:26

@Ragnar: zitten bij de aansluitingen naar je wielkasten ook niet door naar je wielkuipen? Ik kwam er bij de JCW niet uit hoe dat systeem er nou in moest. Heb het maar zo gelaten, het is wat mij betreft meer voor de looks dan dat het daadwerkelijk nut heeft. Het is al een nauw gleufje (.... :lol: ) waar de lucht doormoet dus heb niet het idee dat het heel erg veel teovoegd qua koeling... Wat jij?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2011, 22:15

Dik Daiel! 8) 8)

Voor de looks, maar ook voor de prestaties! Goed bezig! Al een beetje getest? Verschil goed te merken?

Ohja.... ik blijf het een onmeunig dikke wagen vinden, elk detail klopt! 8) 8)
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 mei 2011, 22:54

Mooie intercooler 8) 8) ! Die houdt lekker koel!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

30 mei 2011, 08:07

Verschil merk ik nog niet want ben nog steeds aan het inrijden :lol:
deze week ga ik voorzichtig wat harder rijden :D
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2011, 09:09

Goeie dikke mod Daiel :icon_top:
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2011, 09:20

speedy schreef:Verschil merk ik nog niet want ben nog steeds aan het inrijden :lol:
deze week ga ik voorzichtig wat harder rijden :D
Yeah right :lol:
burn rubber not your soul

Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 mei 2011, 09:40

Die zal er bij mij toch ook es in moeten, es effe uitkijken om een goeie deal te lukken :)
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 mei 2011, 09:52

mushrop schreef:@Ragnar: zitten bij de aansluitingen naar je wielkasten ook niet door naar je wielkuipen? Ik kwam er bij de JCW niet uit hoe dat systeem er nou in moest. Heb het maar zo gelaten, het is wat mij betreft meer voor de looks dan dat het daadwerkelijk nut heeft. Het is al een nauw gleufje (.... :lol: ) waar de lucht doormoet dus heb niet het idee dat het heel erg veel teovoegd qua koeling... Wat jij?
jip.. bij mij lopen ze ook niet door. heb er nog geen tijd en zin voor gehad.. Toine had er in die tijd ook geen zin in. :mrgreen:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s

Terug naar “Show your ride”