Nu moe en voldaan languit op de bank chillen.
De plaatjes bij de praatjes.
Wat leuk weer een update van je te lezen Milco! En super gaaf dat je je lang gewenste mod binnen hebt! Ga je ze laten monteren door Martijn of kan je dit zelf doen? En mooi dat je het euvel van de PDC zelf helpt verholpen. Behalve dat het veel geld scheelt is het ook gewoon leuk om te doen (vind ik dan i.i.g.). Zie graag de plaatjes als de 4x4 Clubman bij de grond staatSchroefie schreef: ↑19 jan 2021, 20:15In deze corona tijd weinig ritjes/meetings en door de lockdown kun je weinig geld uitgeven dus tijd om een wens in vervulling te laten gaan en een Cobra Suspension EVO 1 schroefset besteld voor de Clubman Cooper. Ik heb zo'n zelfde set onder de R56 Cooper liggen en ben daar zeer tevreden over dus nu is de Clubman aan de beurt. Vooral door de afneembare trekhaak is een schroefset beter zodat je de auto beter kan afstellen in hoogte, zowel voor als achter. Hiernaast moet ik de koplamp ringen opnieuw spuiten. Had dat zelf gedaan maar na verloop van tijd ging de blanke lak scheuren. Onderzoek op internet wees uit dat het probleem zit in het feit dat je dan de droogtijd tussen de lagen blanke lak te kort was dus de afzonderlijke lagen niet lang genoeg hebt laten dragen/uitharden dus dat moet een keer helemaal opnieuw. Mooi klusje voor het voorjaar. Binnen kort dus een update met de schroefset.
De R56 Cooper kreeg na de beurt in december in 1 keer wat elektrische klachten. Eerst gaf de GPS van de navigatie een afwijking, dus verwacht dat de GPS overleden is dus bij MINIparts24 een andere GPS antenne voet besteld en is ondertussen geleverd. Binnenkort een keer vervangen. Een paar dagen laten gaf bij het achteruit in parkeren de PDC een error aan. De Carly adapter geplaatst en de MINI uitgelezen en de code verwees naar de sensor rechtsachter. Dan kan het eigenlijk 2 problemen zijn, een kabelbreuk of de sensor kapot. De kabel leek visueel in orde dus dan moet het de sensor zijn. Gelukkig had ik er nog 1 liggen, ooit al eens bij MINIparts24 een exemplaar besteld en deze geplaatst, voila en het werkte weer. Dat heeft me aardig wat geld gescheeld want nieuw, kosten die krengen ~190 euro per stuk.
Keep you posted
Onze sponsors