@wilcoos helemaal zwart wordt een vrij prijzig verhaal denk ik of niet?
Getzz GS003 .. Guess who`s back!
- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Getzz GS003 DS fJCW.. JCW stuur p30
Dat ziet er inderdaad erg strak uit allemaal. Ik ga voor een geheel zwart stuur. Valt vast wel mooie te combineren met het grijze. En anders zetten we het weer terug
.
- ajede
- Volledig MINI minded!

Bericht
Geldt voor de rest ook, alleen kost je dat een vermogen....
Helemaal zwart is gaaf!!Getzz schreef:Dat ziet er inderdaad erg strak uit allemaal. Ik ga voor een geheel zwart stuur. Valt vast wel mooie te combineren met het grijze. En anders zetten we het weer terug.
Geldt voor de rest ook, alleen kost je dat een vermogen....

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb geen idee...Getzz schreef:Dat ziet er inderdaad erg strak uit allemaal. Ik ga voor een geheel zwart stuur. Valt vast wel mooie te combineren met het grijze. En anders zetten we het weer terug.
- ajede
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kachelbedieningspaneel zwart plm. € 650,-
deze is nog wel te vinden 2e hands voor een 175 euro, maarrrrrrrrrrrrr.........
Radio Boost zwart (met knoppen) plm. € 550,-
Navigatie computer zwart plm. € 2000,-

deze is nog wel te vinden 2e hands voor een 175 euro, maarrrrrrrrrrrrr.........
Radio Boost zwart (met knoppen) plm. € 550,-
Navigatie computer zwart plm. € 2000,-

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hmm, zijn dus niet gewoon frontjes. Nu heb ik geen navi dus dat valt dan weer mee 
- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja ik kwam die bedragen ook al tegen. Spuiten lijkt me ook niet strak worden...dan maar grijs
. Stuur wordt in ieder geval helemaal zwart. Eerst maar eens een keer de auto weer grondig poetsen en de remklauwen herstellen. Heb alleen de verkeerde stickers gekregen ;-(
- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haaa pffffff.....
Tijdje weinig actief geweest i.v.m. huis en tuin werkzaamheden. Nu maar weer actiever gaan worden en snel weer een meeting meepakken.
De MINI is weinig veranderd de laatste tijd. Gisteren alleen DRL ingebouwd. Ziet er erg gaaf uit. Nu alleen de koplampen nog weer goed op de plek zien te krijgen..... Bij mij moest er heel veel gedemonteerd worden..moest dat bij jullie ook? Zou komen omdat dit een JCW zou zijn en deze voller is dan een normale Cooper S. Ik twijfel daar een beetje aan eerlijk gezegd.
Verder nog genoeg op de planning maar de tuin heeft de spaarcenten akelig opgeslokt...even on hold dus :-).
Tijdje weinig actief geweest i.v.m. huis en tuin werkzaamheden. Nu maar weer actiever gaan worden en snel weer een meeting meepakken.
De MINI is weinig veranderd de laatste tijd. Gisteren alleen DRL ingebouwd. Ziet er erg gaaf uit. Nu alleen de koplampen nog weer goed op de plek zien te krijgen..... Bij mij moest er heel veel gedemonteerd worden..moest dat bij jullie ook? Zou komen omdat dit een JCW zou zijn en deze voller is dan een normale Cooper S. Ik twijfel daar een beetje aan eerlijk gezegd.
Verder nog genoeg op de planning maar de tuin heeft de spaarcenten akelig opgeslokt...even on hold dus :-).
- speedy
- NMC Legend

- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Getzz GS003 DS fJCW shift light p32
Heb ook nog DRL erin maar dat krijg ik slecht op de foto.
- Shag
- Volledig MINI minded!

- ajede
- Volledig MINI minded!

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:

- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ook veel plezier van. Hoewel ik het amper gebruik maar het maakt de cockpit zo compleet. Nu eerst nieuwe aero 2 lippen bestellen.... Gevalletje drempel gemist...
- Getzz
- Volledig MINI minded!

Bericht 
Nieuwe zomervelgen!! Ff wachten op de bandjes en mooi weer en dan hop hop

Nieuwe zomervelgen!! Ff wachten op de bandjes en mooi weer en dan hop hop
Onze sponsors