Bad Eyes aangebracht - Pagina 5
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Hoi Fred,
Wel zeker DL covers! Ik wilde heb alleen graag fotograferen zonder zonnebril
Frank
Wel zeker DL covers! Ik wilde heb alleen graag fotograferen zonder zonnebril

Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
@ jbcola. Hier hebben we wel een beetje moeten oefenen. De key hier was langzaam verwarmen en langzaam met je vingertoppen opduwen. Uiteindelijk zijn we voor een "middentemperatuur" gegaan. Niet te warm.
Als je te langzaam duwd krijg je kreuken, en als je te snel duwd krijg je "golfjes". Als je je stickers van Kuijt krijgt geeft hij sowieso wat "oefenmateriaal".
Wat ik op zowel de achterbumper als de motorkap voor merkte is dat door de rondingen het materiaal kan weglopen. Door een optisch rood lijntje aan te brengen en door het materiaal steeds met kleine stukjes te plakken en in de juiste richting te trekken is dit goed gekomen.
Gewoon "je sticker laten vallen en vastdrukken" dat werkt niet. Dan gaan de lijnen optisch naar binnen of naar buiten trekken. Bij een viper valt dat onmiddellijk op.
Als je te langzaam duwd krijg je kreuken, en als je te snel duwd krijg je "golfjes". Als je je stickers van Kuijt krijgt geeft hij sowieso wat "oefenmateriaal".
Wat ik op zowel de achterbumper als de motorkap voor merkte is dat door de rondingen het materiaal kan weglopen. Door een optisch rood lijntje aan te brengen en door het materiaal steeds met kleine stukjes te plakken en in de juiste richting te trekken is dit goed gekomen.
Gewoon "je sticker laten vallen en vastdrukken" dat werkt niet. Dan gaan de lijnen optisch naar binnen of naar buiten trekken. Bij een viper valt dat onmiddellijk op.
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi werk. Een echter killerbee! 
Vipers die zo helemaal doorlopen zijn inderdaad niet makkelijk an te brengen. Ik ben er dan ook niet zelf aan begonnen maar heb het laten doen. Inderdaad zijn de bumpers dan ook lastig met delen waar je haaks op uit komt en dan de ronding van je bumper dient te volgen.
Mini logo's er ook af gehad?

Vipers die zo helemaal doorlopen zijn inderdaad niet makkelijk an te brengen. Ik ben er dan ook niet zelf aan begonnen maar heb het laten doen. Inderdaad zijn de bumpers dan ook lastig met delen waar je haaks op uit komt en dan de ronding van je bumper dient te volgen.
Mini logo's er ook af gehad?
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Very nice! Erg netjes gedaan! Ik weet dat je het er niet zo maar opplakt.
Hoe heb je de achterbumper gedaan, was dit voorgesneden of heb je het
uitgesneden? Ben erg benieuwd want ik moet dit stukje zelf ook nog plakken

@jbcola ik zie het verschil al, de uitlaat in het midden
Hoe heb je de achterbumper gedaan, was dit voorgesneden of heb je het
uitgesneden? Ben erg benieuwd want ik moet dit stukje zelf ook nog plakken

@jbcola ik zie het verschil al, de uitlaat in het midden

- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
@Ida: Het was niet voorgesneden. Ik heb van onder naar boven gewerkt, met de fohn er op. Als je "de bumper" in gaat, langzaam opduwen met je vingers. Zodra het materiaal "naar de binnenkant van de bumper" gaat ben je natuurlijk je rechte lijn aan de buiten kant van je streep kwijt. Ik heb het vervolgens "afgebiest" met een mooi recht stukje stickermateriaal. Je kunt natuurlijk ook ruim materiaal nemen en later de streep rechtsnijden maar dat heb ik niet aangedurfd omdat ik bang ben een kras in mijn bumber te snijden.
Frank
Frank
Laatst gewijzigd door Killer-Bee op 27 dec 2008, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors