Curvy MINI Cooper S (Beek upgrade 228pk)
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ziet er inderdaad gaaf uit die verlaging
, ik denk dat ik het zelf toch ook maar eens laat doen.

- Curvy
- Nieuwsgierig
Bericht
Interieurpanelen in wit!
Yes, 't was weer tijd voor de volgende mod.
Het interieur paste nog niet helemaal bij de zwart-witte buitenkant. Dus er moesten WITTE INTERIEURPANELEN komen in plaats van de standaard checkered grijze panelen.
De panelen op het dashboard verwijderen was niet zo'n klus, maar de panelen van de deur en het achterpaneel die zitten vastgesmolten
. Om deze te verwijderen moest ik de föhn gebruiken. De 8 panelen heb ik daarna helemaal blank geschuurd en naar de spuiter gebracht. Weekje later opgehaald en in een avondje terug geplaats. De originele smeltnokjes waren niet meer bruikbaar, dus de panelen zijn m.b.v. parkers terug geplaatst. Maar daar kan niemand iets van zien. Het resultaat is SUPER, en ook 's avonds met de sfeerverlichting kijkt het geweldig. Zie hier pics:

Het interieur paste nog niet helemaal bij de zwart-witte buitenkant. Dus er moesten WITTE INTERIEURPANELEN komen in plaats van de standaard checkered grijze panelen.
De panelen op het dashboard verwijderen was niet zo'n klus, maar de panelen van de deur en het achterpaneel die zitten vastgesmolten

- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Kijk aan dat ziet er gaaf uit
past idd beter bij het buiten-gebeuren, het is nu meer 1 geheel
Gr Kim

Gr Kim
- maus105
- Bonkey
Onze sponsors