Hehe! Das niet waarboris_brznjef schreef:X2 ik heb voor jan snot gestudeerd
Bernds Roadster JCW R59
- Bernddl
- 4 op een rij!

Bericht
Ik studeer ook nog steeds
Re: Bernds Roadster JCW R59
- Bernddl
- 4 op een rij!

Bericht
Prioriteiten stellen denk k zo
of gewoon in het land met de witte met rode letters komen wonen
boris_brznjef schreef:Nou ik had beter een mooi weekend baantje moeten nemen want ik rij in een oud lijkBernddl schreef:Hehe! Das niet waarboris_brznjef schreef:X2 ik heb voor jan snot gestudeerdIk studeer ook nog steeds
Prioriteiten stellen denk k zo
- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
wanneer ben je begonnen met rijden Borisboris_brznjef schreef:Nou ik had beter een mooi weekend baantje moeten nemen want ik rij in een oud lijkBernddl schreef:Hehe! Das niet waarboris_brznjef schreef:X2 ik heb voor jan snot gestudeerdIk studeer ook nog steeds

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- ajede
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooie bak hoor! Maar dat zie je in Nederland nooit, of paps moet dan met de buidel lopen zwaaien....
19 jaar, weekend baan en/want studeert nog en dan een nieuwe Roadster?
Zit al 15 jaar in de financiën te wroeten van vele mensen, maar ga jij het me maar een X uitleggen, want dit gaat mijn pet te boven....

19 jaar, weekend baan en/want studeert nog en dan een nieuwe Roadster?
Zit al 15 jaar in de financiën te wroeten van vele mensen, maar ga jij het me maar een X uitleggen, want dit gaat mijn pet te boven....

- Bernddl
- 4 op een rij!

Bericht
Ik heb heeeel goede ouders
Maar ik denk dat t over de Roadster gaat
en niet de manier waarop de Roadster betaald is
haha!
Maaaaaar bedankt dat iedereen m zo mooi vindt..
Wat zouden jullie plannen ermee zijn?
(Denk eraan .. Studentje
)
Maaaaaar bedankt dat iedereen m zo mooi vindt..
Wat zouden jullie plannen ermee zijn?
(Denk eraan .. Studentje
- speedy
- NMC Legend

Bericht
zou is beginnen met 6000 k lampen en leds ...
dan de koplampringen in kleur.
daarna verlagen met schroefset.
dan jcw stuur.
dan ...
hoelang moet die lijst worden ?
dan jcw stuur.
dan ...
- ajede
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ooohhhhhhhh, dan ben je pas een € 1.250,- tot - € 1.500,- verder.......

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!

Bericht
En laat jij nu net een setje te koop hebbenspeedy schreef:zou is beginnen met 6000 k lampen en leds ...
- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht
)

Vergeet de Akra uitlaat met downpipe niet, EVO R setje, GP stoeltjes, chrome eraf carbon er op, GP diff, led dagrijverlichting.(hoelang duurde die studiespeedy schreef:zou is beginnen met 6000 k lampen en leds ...
dan jcw stuur.
dan ...

- pocket rocket
- Bijna verslaafd

Bericht
ps: inderdaad goede verkopers daar. ik ken de beide beetje wegens de club miniminds en vooral didier
alleen zou ik dan voor een kw zetje gaan wegens problemen met papieren voor de keuring maar alles op zijn tijd.Casper schreef:Vergeet de Akra uitlaat met downpipe niet, EVO R setje, GP stoeltjes, chrome eraf carbon er op, GP diff, led dagrijverlichting.(hoelang duurde die studiespeedy schreef:zou is beginnen met 6000 k lampen en leds ...
dan jcw stuur.
dan ...
hoelang moet die lijst worden ?)
ps: inderdaad goede verkopers daar. ik ken de beide beetje wegens de club miniminds en vooral didier
- Bernddl
- 4 op een rij!

- koosie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Poeh! mooi karretje !!! waar kan ik tekenen voor jou weekend baantje??
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
waarom schroefset en geen veren?
jij had toch hele goede ouders?
jij had toch hele goede ouders?
- Bernddl
- 4 op een rij!

Bericht
Thx Koosie!koosie schreef:Poeh! mooi karretje !!! waar kan ik tekenen voor jou weekend baantje??
Onze sponsors