En en en?! fotooooooo's!
Even voorstellen .... en de nieuwe Mini natuurlijk ....
- jordi8
- Volledig MINI minded!

Bericht
mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini mini
En en en?! fotooooooo's!
En en en?! fotooooooo's!
I was a proud and crazy owner of the world's first MINI Blooper S.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.

Now I got myself a Opel Corsa GSI Turbo.
- Brutus
- Nieuwsgierig

Bericht
Bij Ekris Utrecht is mij verteld dat er een JCW uitlaat onder zit, volgende week woensdag om 14 uur ga ik naar Beek en dan wil ik aan hun vragen of dat correct is want zelf twijfel ik eraan, dat ding klinkt namelijk in positieve zin als een dolle, ik laat je volgende week weten wat het nou is, ben zelf ook benieuwd namelijk
Groet Egon
Hoi Speedy,speedy schreef:Welke uitlaat heb jij eronder ?
Bij Ekris Utrecht is mij verteld dat er een JCW uitlaat onder zit, volgende week woensdag om 14 uur ga ik naar Beek en dan wil ik aan hun vragen of dat correct is want zelf twijfel ik eraan, dat ding klinkt namelijk in positieve zin als een dolle, ik laat je volgende week weten wat het nou is, ben zelf ook benieuwd namelijk
Groet Egon
- Brutus
- Nieuwsgierig

Bericht
ITG filter
Vandaag ITG filter ingebouwd, kind kan de was doen, op YouTube staat een filmpje hoe het moet.
Oude filter na 20.000 km, er zit zelfs een stuk kauwgom in, ... heel bijzonder,... en een hele hoop stof en viezigheid, jakkie

ITG filter erin, met dank aan Beek
Morgen eens rijden of ik verschil merk, in ieder geval heb ik op aanraden van Beek de zuigtest gedaan. en jezus wat zuigt zo'n ITG filter, ... als een malle

Oude filter na 20.000 km, er zit zelfs een stuk kauwgom in, ... heel bijzonder,... en een hele hoop stof en viezigheid, jakkie

ITG filter erin, met dank aan Beek
Morgen eens rijden of ik verschil merk, in ieder geval heb ik op aanraden van Beek de zuigtest gedaan. en jezus wat zuigt zo'n ITG filter, ... als een malle

- Brutus
- Nieuwsgierig

Bericht
En anders zit het lekker tussen de oren, das toch ook mooi
Nee klopt, daar doe ik het ook niet voor, wellicht is het onzin maar wellicht is het beter omdat de motor makkelijker lucht kan aanzuigen en daardoor wellicht makkelijker/mooier loopt.speedy schreef:Verschil merk je echt niet .....
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hij trekt meer lucht door de structuur dus beterEgonRosenberg schreef:Nee klopt, daar doe ik het ook niet voor, wellicht is het onzin maar wellicht is het beter omdat de motor makkelijker lucht kan aanzuigen en daardoor wellicht makkelijker/mooier loopt.speedy schreef:Verschil merk je echt niet .....
burn rubber not your soul

- Brutus
- Nieuwsgierig

Bericht
Winterbandjes erop, ... op naar Berlijn :)
Vandaag Winterbandjes erop laten zetten, dat rijd een stuk lekkerder als je in Berlijn Oud en Nieuw gaat vieren

Onze sponsors