Goed, het rooster eraf halen heb ik al meermaals gedaan dus dat lukt welMiniBen schreef: Ik weet niet of je zo'n zaken wel aan mij wil toevertrouwen...maar als je wil dat je Mini naar de zak is, en mij toch betaalt voor de moeite die ik erin stopte, mij best
MiniBen: PW Cooper D - Herprogrammatie: pics + grafiek pg 11
- YorkPower
- Be Mini

Bericht
Ik zoek wel een goede DIY dan, voordat jij mijn auto naar de eeuwige jachtvelden helpt
York - Power :: De Rode Raket

- MiniBen
- 4 op een rij!

Bericht
met Clubhouse en Neovo eens gaan vlammen! Jij rijdt met een One D zeker? Das goed, kunnen wij wat achterop huppen
Wil wel eens een toerke doen met de belgjesYorkPower schreef:Goed, het rooster eraf halen heb ik al meermaals gedaan dus dat lukt welMiniBen schreef: Ik weet niet of je zo'n zaken wel aan mij wil toevertrouwen...maar als je wil dat je Mini naar de zak is, en mij toch betaalt voor de moeite die ik erin stopte, mij best
Ik zoek wel een goede DIY dan, voordat jij mijn auto naar de eeuwige jachtvelden helpt
- YorkPower
- Be Mini

Bericht
En zo ver achterop zitten doe je niet hoor
Gewoon wat meer gas geven 
Hier nog een tip: http://www.northamericanmotoring.com/fo ... ation.html
Ik doe ook mee met de MINIacs rittenMiniBen schreef:
Wil wel eens een toerke doen met de belgjesmet Clubhouse en Neovo eens gaan vlammen! Jij rijdt met een One D zeker? Das goed, kunnen wij wat achterop huppen
Hier nog een tip: http://www.northamericanmotoring.com/fo ... ation.html
York - Power :: De Rode Raket

- MiniBen
- 4 op een rij!

Bericht
Leuke vooruitzichten: vanaf nu gaat al mijn geld apart in het kader van nieuwe velgen voor op de zomerbanden
Wat staat volgens jullie mooi onder een R56 PW? 1 ding staat vast, het worden zwarte 17"... De wondermooie S-spokes blijven mijn persoonlijk favorietje
- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- LSDsoldier
- Nieuw Lid

- Contacteer:
Onze sponsors