Nee, helemaal niet... was ik in het begin ook een beetje bang voor, maar alles ligt gewoon vast. Door het in het begin heel nauwkeurig op te meten en het bekleed te hebben met stof ligt het er langs alle randen strak in en tril het helemaal niet, terwijl het er, als het nodig is, wel eenvoudig en snel uit te halen isP5ycH0 schreef:Wat een werk zeg. Geen halve maatregelen bij jou !! Respect !
Maar klappert die houten bak niet als een gek als je over klinkers of andere hobbelige oppervlakken rijdt?
R53 MCs: GP Spoiler gemonteerd
- Wg15
- Enthousiast

Bericht
- Wg15
- Enthousiast

Bericht
Het interieur is weer een stap dichterbij het einde. Afgelopen weekend druk bezig geweest met het monteren van een tweetal kuipstoelen. Een goede bekende van mij is eigenaar van 'Autoshop Brabant'. Hij kreeg van zijn leverancier de mogelijkheid om een setje nieuwe kuipstoelen uit te proberen.
Hij rijdt zelf een Toyota Aygo van de zaak, uiteraard een beetje opgeleukt, maar een setje kuipstoelen zag hij echter na nog een keer nadenken toch niet zitten. Toevallig was ik op dat moment in de winkel, hoorde dit alles aan en vroeg of het niet mogelijk was dat ik deze set ging 'uitproberen'... Geen enkel probleem
Twee weken terug kreeg ik een berichtje dat de stoelen binnen waren... Ik naar de winkel om ze op te halen, bleek er maar 1 geleverd te zijn
Gelijk bellen naar de leverancier en bleek dat de andere vergeten was mee te sturen.
ik kon niet wachten om ze te monteren. Echter was er een probleem. De rail van de kuipstoelen is minder breed dan de originele gaten in de auto. Hiervoor heb ik mijn vader een subframe van RVS laten maken, waaraan de nieuwe gordels bevestigd zitten. Aan de achterkant zitten de gordels aan de originele gaten van de achterbank vast.
Tijd voor wat beeldmateriaal, hier eerst de oude situatie:

En natuurlijk het eindresultaat

De stoelen zitten erg goed! en ik heb een stuk meer gevoel over de auto...
Verder nog een aantal pixels van na het wassen van de Mini:

Volgende stap, snel een ander stuurtje
Groetjes, Wesley
Hij rijdt zelf een Toyota Aygo van de zaak, uiteraard een beetje opgeleukt, maar een setje kuipstoelen zag hij echter na nog een keer nadenken toch niet zitten. Toevallig was ik op dat moment in de winkel, hoorde dit alles aan en vroeg of het niet mogelijk was dat ik deze set ging 'uitproberen'... Geen enkel probleem
Twee weken terug kreeg ik een berichtje dat de stoelen binnen waren... Ik naar de winkel om ze op te halen, bleek er maar 1 geleverd te zijn
ik kon niet wachten om ze te monteren. Echter was er een probleem. De rail van de kuipstoelen is minder breed dan de originele gaten in de auto. Hiervoor heb ik mijn vader een subframe van RVS laten maken, waaraan de nieuwe gordels bevestigd zitten. Aan de achterkant zitten de gordels aan de originele gaten van de achterbank vast.
Tijd voor wat beeldmateriaal, hier eerst de oude situatie:

En natuurlijk het eindresultaat

De stoelen zitten erg goed! en ik heb een stuk meer gevoel over de auto...
Verder nog een aantal pixels van na het wassen van de Mini:

Volgende stap, snel een ander stuurtje
Groetjes, Wesley
- WimS
- Volledig MINI minded!

Bericht
En bij beek moeten ze nog uitvogelen hoe ze dat kunnen programmeren.
Okee dan zou je daar een DIY van kunnen maken ? bij mij brand het lampje namelijk ookWg15 schreef:Airbaglampje brand idd nog... Komende week even een weerstandje maken en dan laten resettenWimS schreef: Hoe zit het met het airbag lampje ?
En bij beek moeten ze nog uitvogelen hoe ze dat kunnen programmeren.
MCS 2004
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Alles tussen de 1,8 en 4 Ohm zou moeten werken, van 2 Watt. Ik heb een 3,3 besteld, daar las ik meerdere succesverhalen over... 
Onze sponsors