2 weken zoeven met een Amerikaanse slee en dan terug in een sportieve MINI! Dat is genieten
Boy's R53 WINTERSET & nieuwe R56 pg 10!
- boy1803
- 4 op een rij!

Bericht
We zijn weer terug en gaan hopelijk voor de kerst nog een aantal dingen van het lijstje in orde maken.
Ik ben heftig op zoek naar een set 17 inch zwarte velgen. met of zonder banden maakt niet uit, liefst zonder!
Wie o wie kan mij aan een leuke zwart setje helpen voor niet te veel geld!
Gr
Bedankt!Sven schreef:Fijne vakantie!![]()
2 weken zoeven met een Amerikaanse slee en dan terug in een sportieve MINI! Dat is genieten
We zijn weer terug en gaan hopelijk voor de kerst nog een aantal dingen van het lijstje in orde maken.
Ik ben heftig op zoek naar een set 17 inch zwarte velgen. met of zonder banden maakt niet uit, liefst zonder!
Wie o wie kan mij aan een leuke zwart setje helpen voor niet te veel geld!
Gr
- boy1803
- 4 op een rij!

Bericht
Wat lopen klote om de grill erin te krijgen, na een huismerk Dremel na 1 dag naar de klote was toch maar een echte gekocht, had ik beter direct kunnen doen ging een stuk sneller. Moet alleen alles erachter nog even zwart maken maar hij zit er wel al in. Gelukkig! Na me werk 2 dagen bezig geweest met een bouwlamp!
Resultaat:

Resultaat:

- boy1803
- 4 op een rij!

Bericht
Ik ga denk ik zometeen nieuwe velgen bestellen voor de winterbanden, nu even een kort vraagje, past dit
17" 7.5J ET40 met 205/50/17 banden

of
17" 7.0J ET40 met 205/50/17 banden

Worden zwarte velgen met een rood randje, heb ik al een tijd op het oog, dus voor winterset meer dan voldoende, de standaard witte Spokes gaan in de verkoop met zomerbanden. En we kijken in het voorjaar weer voor nieuwe set zomer. Denk dat het de onderste moeten gaan worden.
17" 7.5J ET40 met 205/50/17 banden

of
17" 7.0J ET40 met 205/50/17 banden

Worden zwarte velgen met een rood randje, heb ik al een tijd op het oog, dus voor winterset meer dan voldoende, de standaard witte Spokes gaan in de verkoop met zomerbanden. En we kijken in het voorjaar weer voor nieuwe set zomer. Denk dat het de onderste moeten gaan worden.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nee zou ik niet doen staat voor geen meter.............
past makkelijk ik heb 8J 18inch met 7mm spacer overgens is dat ET45
burn rubber not your soul

- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
mooie wielen zegt ie nu....GreyCooperS schreef:Als t alleen winterwielen worden zou ik voor de 7J gaan...
Mooi wieltje

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Geintje sjaak...ook onder je GP staan ze dik hoor...en nu heb je er straks ook beetje vermogen in, dus komt helemaal goed met je ride
Geintje sjaak...ook onder je GP staan ze dik hoor...en nu heb je er straks ook beetje vermogen in, dus komt helemaal goed met je ride
- boy1803
- 4 op een rij!

Bericht
Wilde inderdaad al voor de onderste dus 7j gaan. vind ik net iets mooier dan de bovenste. Denk dat het onder de CR wel super vet gaat staan met het rode randje.
thnxz!GreyCooperS schreef:Als t alleen winterwielen worden zou ik voor de 7J gaan...
Mooi wieltje
Wilde inderdaad al voor de onderste dus 7j gaan. vind ik net iets mooier dan de bovenste. Denk dat het onder de CR wel super vet gaat staan met het rode randje.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
zoals mij
als peter zegt als je maar niet verlaagd ben....boy1803 schreef:franklyn85 schreef:Nee zou ik niet doen staat voor geen meter.............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaha
jij heb ze er ook onder zitten toch? Zwart met rood iig. haha
Maar past het ook met 50 hoogte?
GR

- boy1803
- 4 op een rij!

Bericht
Voor zo ver ik weet is hij standaard qua hoogte. Laat ik ook zo, hier in Almere-Buiten zijn de drempels echt vreselijk. Als ik met 10 km er overheen rij dan hoor ik hem nog schrapen. Misschien ligt het aan mijn gewicht want mijn vriendin heeft er geen last van haha.GreyCooperS schreef:Zolang je auto niet op zn buik ligt moet t kunnen...
Onze sponsors