HC Cooper S Clubman > Nu met pics

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 09:10

en hoe doe je dat eigenlijk netjes en zonder je lak te beschadigen?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

05 mei 2010, 09:12

Fred schreef:Nette mini, opschrift is er bij mij ook af, binnenkort moet het logo er ook maar aan geloven.
nice en clean 8)
thewongandonly
Enthousiast
Enthousiast

05 mei 2010, 09:33

@ Mushrop: Heb het bij mijn vorige auto's ook gedaan en het is eigenlijk heel makkelijk:
1. gebruik een föhn om het opschrift warm te maken.
2. pak flos of een dun touwtje om het omschrift weg te snijden.
3. met terpentine het resterende plakspul verwijderen
4. met voldoende water de terpentine afspoelen

@ Daiel: je hebt het MINI-logo toch ook nog erop...? :roll:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 10:00

:icon_top:

thnx man!

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

05 mei 2010, 10:21

thewongandonly schreef:@ Mushrop: Heb het bij mijn vorige auto's ook gedaan en het is eigenlijk heel makkelijk:
1. gebruik een föhn om het opschrift warm te maken.
2. pak flos of een dun touwtje om het omschrift weg te snijden.
3. met terpentine het resterende plakspul verwijderen
4. met voldoende water de terpentine afspoelen

@ Daiel: je hebt het MINI-logo toch ook nog erop...? :roll:
Ja maar bij een r56 zit die in het midden boven aan en dat ziet er mooi uit 8)
thewongandonly
Enthousiast
Enthousiast

05 mei 2010, 12:29

Zal ik 'em dan toch maar doormidden zagen, en in het midden hangen...? :wink:
thewongandonly
Enthousiast
Enthousiast

05 mei 2010, 14:55

Update: heb gebeld met de dealer en aangezien het bevrijdingsdag is, zijn ze een beetje onderbezet. Dus ik ga morgen ff langs.
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 mei 2010, 20:41

mooie clubman dit!! :)

(heb het begin even helemaal gemist...)

en je logo door midden halen, lijkt me vet.. al vraag ik me af of er dan nog wat van het logo over blijft...

misschien een sticker?? :P of anders het logo van de countryman, dies lekker groot :lol:

veel plezier met deze mooie bak!!
maus105
Bonkey

05 mei 2010, 23:31

gave clubbie in een geweldige kleur!
thewongandonly
Enthousiast
Enthousiast

06 mei 2010, 16:29

@ Mini cabrio & Maus 105: thnx!

Vandaag naar de dealer geweest:
Probleem 1 > Navigatie: zou aan de navgatie-DVD liggen dat ie gecrashed is... 'Als het een oudere versie is (kheb volgens mij die van 2008), dan kan het zijn dat het systeem sommige gebieden/steden/stukken niet kent, en dan kan het voorkomen dat het systeem crashed'. :s Ik vind het maar een zwak excuus.

Probleem 2 > Cold start rattle: Ik heb naast mijn eigen Coopers S, geen ervaring met andere, en dus weet ik niet precies hoe het welbekende 'Cold start rattle' klinkt. Ik heb zelf een soort tikkend/diesel geluid.
Volgens Keram was dit normaal en klinkt een direct ingespoten motor nou eenmaal zo. Ik kon wel een afspraak maken om de auto na te laten kijken, maar heb hiervoor bedankt. Volgens de beste man was het geluid wat mijn motor maakte iig volkomen normaal. Enerzijds een geruststelling, anderzijds ben ik een beetje wantrouwend. Ik zal morgen met 's een filmpje maken en hier plaatsen.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2010, 18:05

Ze klinken zoiezo wat als een diesel, maar de ratel klinkt alsof em zonder olie staat te draaien. Een stuk harder en scherper van geluid dus. Al heb ik het zelf (klopt ff af) nog niet gehoord.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2010, 18:23

Klopt wat Fred zegt. De motor tikt sowieso behoorlijk, maar dat is niet de dieselratel. Die is echt onmiskenbaar, en gaat meestal na een minuut of 5 rijden weer weg. Het klinkt dan echt alsof je een lekkere ouderwetse diesel onder de kap hebt... :s

Afbeelding
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2010, 19:06

Eindelijk !!!!

Echt een mooie ride !!!! 8) :zon :zon 8)

En wat een proefrit met bijbehorende mooie foto's.... :P :) :P
thewongandonly
Enthousiast
Enthousiast

06 mei 2010, 21:26

Thnx voor de complimenten. Ben er zelf ook heel erg blij mee.

Over het dieselgeratel: dan denk ik dat het geluid wat ik hoor/heb, niet het welbekende probleem is. Gelukkig maar! Hadden ze bij Keram wrs gewoon gelijk. Het is meer een tikkend geluid. Lijkt wel op een dieselgeluid hoor, alleen niet echt knijterhard. Ik hoor het bijv. in de auto niet.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mei 2010, 21:41

thewongandonly schreef:Vandaag naar de dealer geweest:
Probleem 1 > Navigatie: zou aan de navgatie-DVD liggen dat ie gecrashed is... 'Als het een oudere versie is (kheb volgens mij die van 2008), dan kan het zijn dat het systeem sommige gebieden/steden/stukken niet kent, en dan kan het voorkomen dat het systeem crashed'. :s Ik vind het maar een zwak excuus.
ik vind dit idd ook een beetje een raar verhaal. :s

en hoe is het opgelost?......

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”