En wat is het verschil tussen Facelift en geen Mini met Facelift?
Suzanne's Mini Cooper BRG .. Welke prijs zal hij krijgen...
- Suzanne1
- 4 op een rij!

Bericht
waaah 2morrow, 2morrow I love you 2morrow...
Kan morgen de auto ophalen
enige vervelende is, mn broertje kan morgen niet mee....
En overmorgen heb ik al op mn werk een volle agenda dus kan ik niet weg
Hoop nu heel erg dat mn moeder zo lief is mee te gaan, en zo niet, wordt het volgende week...
Laten we hopen op 2morrow
jaaah wordt morgen, krijg net een smsje, heb een lieve mams
Kan morgen de auto ophalen
enige vervelende is, mn broertje kan morgen niet mee....
En overmorgen heb ik al op mn werk een volle agenda dus kan ik niet weg
Hoop nu heel erg dat mn moeder zo lief is mee te gaan, en zo niet, wordt het volgende week...
Laten we hopen op 2morrow
jaaah wordt morgen, krijg net een smsje, heb een lieve mams
- Suzanne1
- 4 op een rij!

Bericht
Bedankt allemaal!!
Ik ga vanmiddag rond 14u weg
Heb alweer een nieuwe mod in gedachten
Belangrijkste is toch wel die S tankdop, die komt eraan
, en de witte zijknipperlichtenkapjes (hoe heten die dingen toch? zijn dat sidemarkers? edit: zie al dat dat weer wat anders is.. heet t dan echt heel saai zijknipperlicht? ) en de striping op de motorkap.
Maar zou het ook wel gaaf vinden om de wielkastranden (die nu zo plastic zijn) 'hoogglans' zwart te spuiten. Is dat iets dat je zelf zou kunnen doen? Want dan gaat t zeer waarschijnlijk wel gebeuren
Nog tips?
bijna

Ik ga vanmiddag rond 14u weg
Heb alweer een nieuwe mod in gedachten
Belangrijkste is toch wel die S tankdop, die komt eraan
Maar zou het ook wel gaaf vinden om de wielkastranden (die nu zo plastic zijn) 'hoogglans' zwart te spuiten. Is dat iets dat je zelf zou kunnen doen? Want dan gaat t zeer waarschijnlijk wel gebeuren
Nog tips?
bijna
Laatst gewijzigd door Suzanne1 op 08 okt 2008, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Bij voorkeur laten doen, want schijnt nog een hele klus te zijn om het zo te doen dat het er door steenslag niet weer afbladdert. Misschien ff aan Blont-007 vragen. Die heeft ook net de kunstofdelen in de kleur van de auto gemaakt/laten maken.

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ik zou ze dan in de kleur van de auto maken (dus BRG) ipv hooglans zwart.Suzanne1 schreef:
Maar zou het ook wel gaaf vinden om de wielkastranden (die nu zo plastic zijn) 'hoogglans' zwart te spuiten. Is dat iets dat je zelf zou kunnen doen? Want dan gaat t zeer waarschijnlijk wel gebeuren![]()
Nog tips?
Bij voorkeur laten doen, want schijnt nog een hele klus te zijn om het zo te doen dat het er door steenslag niet weer afbladdert. Misschien ff aan Blont-007 vragen. Die heeft ook net de kunstofdelen in de kleur van de auto gemaakt/laten maken.

"We've got a thing that's called...MINI love"
Onze sponsors