Annet
Padechjo - PS Cooper Sssss
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Eens afwachten wat er straks onder de kerstboom ligt
Auto gaat straks eerst naar de dealer voor een grote beurt en APK....gaat vast en zeker veel doekoes kosten
Blont-007 schreef:COOLIO,de mijne liggen nog steeds klaar maar ik heb nu al een beeld van hoe het word! SUPER GAAF
![]()
Nu nog rode remklauwen hihi
Auto gaat straks eerst naar de dealer voor een grote beurt en APK....gaat vast en zeker veel doekoes kosten
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Een tweetal nieuwe mods zijn weer in aantocht
M7 CAI besteld via de groupbuy en zal hopelijk ergens volgende week arriveren. Verder heb ik vandaag een setje Type R Strobe Lights besteld via www.dwcarstyling.nl
M7 CAI besteld via de groupbuy en zal hopelijk ergens volgende week arriveren. Verder heb ik vandaag een setje Type R Strobe Lights besteld via www.dwcarstyling.nl
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Gisteren de bestelde CAI van M7 bij Coen gehaald en vandaag ff geinstalleerd
WOW......wat een vet geluid geeft dat!!!! Net ff een rondje gereden en heb het gevoel dat ie wat sneller oppakt onderin. Zal vandaag nog wel even paar foto's maken....zodra het niet meer regent hier
WOW......wat een vet geluid geeft dat!!!! Net ff een rondje gereden en heb het gevoel dat ie wat sneller oppakt onderin. Zal vandaag nog wel even paar foto's maken....zodra het niet meer regent hier
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Verbruik boeit mij eigenlijk niet zo......is alleen een beetje vervelend als je ineens veel kilometers rijdt....maar jah...dan moet je geen S gaan rijden maar een diesel bijv.
Performance is naar mijn mening iets beter. Zoals ik al zei....hij pakt iets beter op onder in het toerenbereik.
Als je moet kiezen tussen een CAI van M7 bijvoorbeeld...of een Works filter.......ik zou zeggen ga voor de CAI want je zult er geen spijt van krijgen
Geluid is echt superrrr. Als je gas geeft dan hoor je hem echt zuigen en daarna hoor je heel duidelijk het gieren van de compressor. Geeft een beetje zo'n Formule 1 geluidje en het is in de auto ook duidelijk hoorbaar.....echt geweldig!!!! Het Works filter komt nog geen eens in de buurt van dit qua geluidPPCS schreef:Ow interessant. Ik ben al een tijdje op zoek naar een PREMIUM CAI. De works in voor mij een optie of de M7. Laat ff weten wat je ervaringen zijn de komende tijd mbt geluid, verbruik en performance!!
Gr,
PP
Verbruik boeit mij eigenlijk niet zo......is alleen een beetje vervelend als je ineens veel kilometers rijdt....maar jah...dan moet je geen S gaan rijden maar een diesel bijv.
Performance is naar mijn mening iets beter. Zoals ik al zei....hij pakt iets beter op onder in het toerenbereik.
Als je moet kiezen tussen een CAI van M7 bijvoorbeeld...of een Works filter.......ik zou zeggen ga voor de CAI want je zult er geen spijt van krijgen
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
Modden heeft een tijdje stil gelegen.....maar inmiddels zijn we weer druk bezig. Plannen zijn iets gewijzigd want er komt geen GP kit.....was me veel te duur.....en wil eigenlijk toch maar geen wannabee GP hebben.
Inmiddels de volgende items besteld:
Setje D2R XENON lampen in 8000k (geleverd)
Setje GP (led) stadslichten, geven dezelfde kleur als xenon (geleverd)
Strobolampen (geleverd)
1 klik raam omhoog (geleverd)
comfort knipperlicht (geleverd)
Mini eyes, black jack (in bestelling)
Multifunctioneel 3 spaaks stuur (in bestelling)
JCW handrem, schakelpook (in bestelling)
Verder bezig om een aero voorbumper en sideskirts te bemachtigen. Betreft de huidige remmerij ben ik nog steeds bezig om een BigBrake kit van Stoptech te bemachtigen. Heb de grote hoop om binnenkort nog eens naar de USA te moeten voor m'n werk en om dan een complete Stoptech Kit (voor en achter) mee te nemen....scheelt 700 euro met hier in Nederland
Volgende week naar huis voor 2 weken verlof en gaan we alles monteren
Inmiddels de volgende items besteld:
Setje D2R XENON lampen in 8000k (geleverd)
Setje GP (led) stadslichten, geven dezelfde kleur als xenon (geleverd)
Strobolampen (geleverd)
1 klik raam omhoog (geleverd)
comfort knipperlicht (geleverd)
Mini eyes, black jack (in bestelling)
Multifunctioneel 3 spaaks stuur (in bestelling)
JCW handrem, schakelpook (in bestelling)
Verder bezig om een aero voorbumper en sideskirts te bemachtigen. Betreft de huidige remmerij ben ik nog steeds bezig om een BigBrake kit van Stoptech te bemachtigen. Heb de grote hoop om binnenkort nog eens naar de USA te moeten voor m'n werk en om dan een complete Stoptech Kit (voor en achter) mee te nemen....scheelt 700 euro met hier in Nederland
Volgende week naar huis voor 2 weken verlof en gaan we alles monteren
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
en dan zeggen dat ik lange lijstjes heb
Mooie mods allemaal...heb je alles al gemonteerd?
Dan willen we wel picas...
Mooie mods allemaal...heb je alles al gemonteerd?
Dan willen we wel picas...
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
@Jean-Pierre: Gaat echt wel goed komen.....duurde alleen ff
@GreyCooperS: Alles wat geleverd ligt zit thuis op mij te wachten voor montage...en ik hoop dat de overige spullen dan ook gearriveerd zijn.
btw.....lang lijstje?.....nee toch....hij kan nog veel langer

@GreyCooperS: Alles wat geleverd ligt zit thuis op mij te wachten voor montage...en ik hoop dat de overige spullen dan ook gearriveerd zijn.
btw.....lang lijstje?.....nee toch....hij kan nog veel langer
Onze sponsors