speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik zit lekker met mn Ipad aan t zwembad in een hotel met gratis wifi door bijna het hele pand 

- GreyCooperS
- Forum Junky
- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Money money money,...
Hier draait het om jongens,zowel voor BAR als voor de consument die het product koopt.
Zo weinig mogelijk spenderen en zoveel mogelijk eruit halen,wederom dit geldt zowel voor BAR als voor de consument!
Het feit dat BAR toegegeven heeft dat het aan de software ligt zegt voor mij genoeg!In mijn ogen kiezen ze MINI gewijs voor het geld! Waar ze zich nog met bezighouden weet ik niet,maar in het MINI wereldje draait serieus wat geld rond!
Denk eerlijk gezegd dat er niks of zeer weinig is getest,hierbij kom ik weer terug op de derde alinea.
Ik zeg,kom tenminste je klant tegemoet dan zul je minder voor aap staan
Tom.
Ps test test test en bij voor keur niet op de klant,doe je dat wel kom hem dan tegemoet!
Hier draait het om jongens,zowel voor BAR als voor de consument die het product koopt.
Zo weinig mogelijk spenderen en zoveel mogelijk eruit halen,wederom dit geldt zowel voor BAR als voor de consument!
Het feit dat BAR toegegeven heeft dat het aan de software ligt zegt voor mij genoeg!In mijn ogen kiezen ze MINI gewijs voor het geld! Waar ze zich nog met bezighouden weet ik niet,maar in het MINI wereldje draait serieus wat geld rond!
Denk eerlijk gezegd dat er niks of zeer weinig is getest,hierbij kom ik weer terug op de derde alinea.
Ik zeg,kom tenminste je klant tegemoet dan zul je minder voor aap staan

Tom.
Ps test test test en bij voor keur niet op de klant,doe je dat wel kom hem dan tegemoet!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Om nog even terug te komen op Speedy z'n problemen, wordt de software nu door Beek zelf ontwikkeld of door de Griekse vrienden? Of zit het nog iets anders?
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat met het vertrekken van Paul Welther er ook enorm veel ervaring en kennis is vertrokken, misschien wel te veel
Daarbij wil ik meteen opmerken dat ik Ghisbert niet ken en dus geen weet heb van zijn kennis, dus het is echt slechts een gevoel.
@ Daiel, goeie keus man, lekker standaard!
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat met het vertrekken van Paul Welther er ook enorm veel ervaring en kennis is vertrokken, misschien wel te veel

@ Daiel, goeie keus man, lekker standaard!

- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Als je meer wil moet je naar een ander merk 
Sorry hoor maar er zijn grenzen aan alles.. Koop dan een 135i of 1 M..
211pk in een MINI is denk ik toch echt wel al meer dan genoeg (via JCW) wie nog meer wil kan beter elders gaan..
OF hardcore tunen zoals andere hebben aangehaald..
Speedy, ik wens je heel veel succes met de verdere afhandeling en blijkbaar heb je het nu wel geleerd he
Spijtig dat het op zo'n manier moest gaan..

Sorry hoor maar er zijn grenzen aan alles.. Koop dan een 135i of 1 M..

211pk in een MINI is denk ik toch echt wel al meer dan genoeg (via JCW) wie nog meer wil kan beter elders gaan..
OF hardcore tunen zoals andere hebben aangehaald..
Speedy, ik wens je heel veel succes met de verdere afhandeling en blijkbaar heb je het nu wel geleerd he

York - Power :: De Rode Raket

- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Wie het onderste uit de kan wil.....
Maar verder ook nog succes gewenst! Hopelijk rijdt de JCW weer snel rond!
En al dat extra koppel moet de koppeling en versnellingsbak ook gewoon slikken..mushrop schreef:Mijn JCW staat inmiddels bij de dealer met dezelfde klachten...Er is nog geen diagnose gesteld, maar gisteravond begon de JCW ineens slecht te lopen, roken, op 3 cilinders etc. Verder geen meldingen oid. Ik heb 2 weken terug een nieuwe turbo gekregen.
Zoals gezegd; er is nog geen diagnose gesteld, maar de klachten komen overeen met die van jou Daiel....
Sinds 3 weken rij ik weer met de standaard software en om heel eerlijk te zijn voldoet dat tov de BAR software prima. Qua vermogen mis je nagenoeg niks, alleen is het duidelijk merkbaar dat íe met de BAR software veel meer koppel had. Ik denk dat dat 'm uiteindelijk wel de nek omgedraaid heeft. Het koppel peikte bij mij op bijna 360NM met de BAr software, blijkbaar is dat dus ook to much voor een factory JCW met JCW zuigers etc. Keep my fingers crossed....
Maar het lijkt er op dat ze nu achter elkaar kapot draaien...
Wie het onderste uit de kan wil.....
Maar verder ook nog succes gewenst! Hopelijk rijdt de JCW weer snel rond!

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Verstandige keuze Daeil, gewoon terug naar standaard. Loop je hoe dan ook de minste risico's, en laten we eerlijk zijn.. een 'standaard' S is toch al kicken zat?! Spendeer dat geld gewoon aan optische tuning, wat mooie carbon parts bijv!!
Een Mini is van zichzelf al een ontzettend fijn apparaat. Die Engineers van BMW weten heus wel hoe ze een auto afstellen
@ Rob: Mooi gaar en toevallig
Hopen dat het meevalt!!!

Een Mini is van zichzelf al een ontzettend fijn apparaat. Die Engineers van BMW weten heus wel hoe ze een auto afstellen

@ Rob: Mooi gaar en toevallig

Hopen dat het meevalt!!!
- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Maar het komt wel goed! Het had ook erger kunnen aflopen..
Ik weet het.. Das het spijtige aan de zaak.. Maar je toont ook aan andere wat bijwerkingen zijn van tuning.. Ik ben nu zeker dat ik de one D enkel wil terugbrengen naar een cooper d maar niet meer.speedy schreef:hmmm dure les ja!!
Maar het komt wel goed! Het had ook erger kunnen aflopen..

Onze sponsors