smetje zijn Cooper D PW -met S bumper-
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
er komt geen clubman voor in de plaats spijtig genoeg.
binnenkort begin ik met mijn stage in vastgoed en aangezien ik hiervoor mijn job moet opgeven heb ik beslist om geen maandelijkse kosten meer te hebben aan leningen en dergelijke.
nu ben ik op zoek achter een oud wagentje die het een jaartje uithoud zodat ik als mijn stage gedaan is terug een mini kan kopen
binnenkort begin ik met mijn stage in vastgoed en aangezien ik hiervoor mijn job moet opgeven heb ik beslist om geen maandelijkse kosten meer te hebben aan leningen en dergelijke.
nu ben ik op zoek achter een oud wagentje die het een jaartje uithoud zodat ik als mijn stage gedaan is terug een mini kan kopen

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ow jong...!
Weer een verlies voor onze Belgische NewMINIclub-tak
... hopelijk niet voor lang dan
(kan je hem niet verhuren voor een jaar?
)
Maar in ieder geval veel succes! Wat de beslissing nog mag worden

... hopelijk niet voor lang dan

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
Wil jij em niet huren voor een jaartje als vervangwagen??? want als je dit als vervangwagen geeftGregBem schreef:ow jong...!![]()
... hopelijk niet voor lang dan(kan je hem niet verhuren voor een jaar?
)

- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
hahaha ja dat zou mooi zijn, maar ja hoe krijg je die dan na een jaar terug in handenShadow_Breaker schreef:Wil jij em niet huren voor een jaartje als vervangwagen??? want als je dit als vervangwagen geeftGregBem schreef:ow jong...!![]()
)

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht

+ niet roken in de wagen, dus dat is toch al positief, want als je em verkoopt en dan terug zou kopen is dat ook wel moeilijk
natuurlijk moet je er rekening mee houden dat als je hem zou verhuren dat er ook schade aan kan komen, dus mss toch best verkopen
Dat heb je met verhuren, langs de andere kant is hij bij greg in goede handen hesmetje schreef:hahaha ja dat zou mooi zijn, maar ja hoe krijg je die dan na een jaar terug in handenShadow_Breaker schreef:Wil jij em niet huren voor een jaartje als vervangwagen??? want als je dit als vervangwagen geeftGregBem schreef:ow jong...!![]()
)

+ niet roken in de wagen, dus dat is toch al positief, want als je em verkoopt en dan terug zou kopen is dat ook wel moeilijk

natuurlijk moet je er rekening mee houden dat als je hem zou verhuren dat er ook schade aan kan komen, dus mss toch best verkopen

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
)
Blijf maar gedurende die tijd op het forum komen dan kom je zeker wel terug. en als ik meedoe aan een rit in de buurt mag je altijd wel meerijde (is meestal toch nog plek in men minismetje schreef:is dat mogelijk , genezen van het mini virus???![]()
ik kom wel terug en ik hoop dat ik ondertussen toch nog eens mag meerijden met een rit bij iemand

- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
thx..
ik begin de mini nu al te missen en hij is nog niet eens weg
heb wel al dit op het oog voor tijdens het sabbatjaar
[web]http://www.kapaza.be/detail/11942653/[/web]
ik begin de mini nu al te missen en hij is nog niet eens weg

heb wel al dit op het oog voor tijdens het sabbatjaar

[web]http://www.kapaza.be/detail/11942653/[/web]
Onze sponsors