Tijntjuh's Park Lane (Verkocht P59)
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
ja goede keus geweest die wielen .....nou nog wat aan de wheelgap doen he want dit kan echt niet 
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!

Bericht
@anderen
Thanks! Tis ff wennen, maar ze staan wel lekker bruut
De bullets blijven ook in mn bezit. Denk dat het uiteindelijk mn winterset gaat worden..peter schreef:Bullets blijven prachtig velgen maar de 18" GP's staan ook heerlijk!
Ik hou je op de hoogtemini cabrio schreef:staat lekker, en word alleen nog maar beter met de goede ingrepen die je gepland heb staan!!
mushrop schreef:dikke wheels, zeker onder een Parklane.. Maar die PD hoogte....
Hij is alweer wat gezakt hoorPepperWhite schreef:ja goede keus geweest die wielen .....nou nog wat aan de wheelgap doen he want dit kan echt niet
Ken ik niet betalen joh pikkebaasfranklyn85 schreef:Ziet er goed uit Jonguhhhhhhhh wil je geen echte GP hebben....
@anderen
Thanks! Tis ff wennen, maar ze staan wel lekker bruut
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
laten we het hopen van wel voor hem 
Tja, dan zal jij maar met je coopertje moeten blijven rondrijden, en lekker die plannetjes van je gaan uitwerken, daarna maar weer eens een liefdevolle poetsbeurt

Tja, dan zal jij maar met je coopertje moeten blijven rondrijden, en lekker die plannetjes van je gaan uitwerken, daarna maar weer eens een liefdevolle poetsbeurt
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je bent te goed voor me Ida!
Ben blij dat er nog iemand naast me wil staan zo met die wheelgap
Maarre... Info voor een schroefset heb ik al ingewonnen, dus die zal over een paar maanden er ook wel op zitten
En natuurlijk die dikke Aero kit, daar ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar
Ben blij dat er nog iemand naast me wil staan zo met die wheelgap
Maarre... Info voor een schroefset heb ik al ingewonnen, dus die zal over een paar maanden er ook wel op zitten
En natuurlijk die dikke Aero kit, daar ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar
- GreyCooperS
- Forum Junky
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
X2, wat gaat er mis?? zit er tegenwoordig zo lang levertijd op??GreyCooperS schreef:een paar maanden![]()
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
haha wellicht dat ik dan ook ff langs kom met onze Wheelgap CabbieBlont-007 schreef:Volgende Mac Meet reserveer ik het WheelGap hoekje!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht

Maar ik snap je donatie-problemen... en ach, t is ook wel leuk om ergens naat uit te kijken, in plaats van alles al heel snel klaar te hebben toch
ah September is het al bijna, dat klinkt een stuk positiverTijntjuh schreef:Whahahahaha, jah jah kittycat!
Het wordt september of oktober, beetjuh afhankelijk van hoe snel de donatie binnen is
Maar ik snap je donatie-problemen... en ach, t is ook wel leuk om ergens naat uit te kijken, in plaats van alles al heel snel klaar te hebben toch
Onze sponsors